Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:36:33 GMT

دومین برزیلی الوصل هم مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۷۵۹۰

دومین برزیلی الوصل هم مصدوم شد

کاپیتان برزیلی تیم الوصل امارات در جریان دیدار با نسف قارشی مصدوم شد.

به گزارش ؛ورزش سه"، در هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز تیم های نسف قارشی ازبکستان و الوصل امارات در چارچوب گروه C به مصاف هم رفته اند.

 

در این دیدار کایو کانه دو، مهاجم برزیلی و گلزن الوصل که بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بسته بود، در دقیقه 20 مصدوم شد و پس از معاینه اولیه پزشکان، از ترکیب تیم الوصل خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این فابیو لیما، دیگر برزیلی تاثیرگذار الوصل نیز به دلیل مصدومیت دیدار با نسف را از دست داده بود و حالا با مصدومیت کایو، کار برای آروابارنا و تیمش سخت تر می شود.

 

گفتنی است تیم الوصل در روزهای 14 و 22 اسفند، دو بازی مهم با تیم پرسپولیس ایران خواهد داشت و ادامه دار بودن مصدومیت این دو ستاره برزیلی، خبر خوبی برای نماینده ایران به حساب می آید.

 

در ضمن، دیگر دیدار هفته دوم گروه C را تیم های السد قطر و پرسپولیس امشب در شهر دوحه انجام می دهند.

الوصل امارات امارات

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در هفته اول خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در هفته اول خرداد ماه سال جاری همزمان با جشن نود سالگی دانشگاه در مصلی برگزار می‌شود.

کلیه دانشجویان و سازمان‌های علاقمند به شرکت در نمایشگاه می‌توانند از طریق سایت اداره کل مهارت دانشگاه تهران به نشانی tcs.ut.ac.ir در بخش کار فرما و کارجو نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست
  • یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد
  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • بازگشت برزیلی‌ها به غمگین‌ترین جایگاه جدول
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی