Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با اشاره به حرکت سامانه بارشی در منطقه شهر یاسوج و کوه دنا، گفت: در ارتفاعات دنا از صبح فردا تا صبح روز دوشنبه هفته آینده بارش برف و باران، به همراه وزش باد را پیش‌بینی می‌کنیم.

 احد وظیفه در خصوص وضعیت آب و هوایی منطقه کوهستانی دنا اظهار داشت: در این منطقه در حال حاضر آسمان صاف گزارش می‌رود و ابر قابل توجهی در آسمان نیست، اما از امشب آسمان ابری خواهد شد و به تدریج بر ضخامت ابرها افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: به همین دلیل امکان عملیات هوایی در این منطقه از فردا وجود ندارد باید عملیات زمینی انجام شود. از ساعت 10 صبح فردا بارش‌هایی را در آن منطقه خواهیم داشت که در ارتفاعات بارش به صورت برف خواهد بود و با توجه به کوهستانی بودن منطقه، این بارش همراه با وزش باد است. 

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی در خصوص زمان اتمام این سامانه بارشی در منطقه مذکور گفت: پیش‌بینی ما این است که این موج تا روز یکشنبه و حتی صبح روز دوشنبه ادامه داشته باشد و در این مدت بارش برف و باران را در ارتفاعات خواهیم داشت. 

وظیفه با اشاره به شرایط آب و هوایی شهر یاسوج بیان کرد: گرمترین دمای شهر یاسوج 12 تا 13 درجه و سردترین زیر صفر خواهد بود و با توجه به اینکه عملیات در ارتفاعات چند هزارپایی انجام می‌شود، به نظر می‌رسد دمای هوا در ارتفاعات منفی 10 تا منفی 15 درجه باشد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف در ارتفاعات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا فردا در استان بارش‌های رگباری گاهی با رعد و برق و احتمال تگرگ به ویژه در نیمه شرقی و جنوبی استان پیش بینی می‌شود.
قطره افزود: بارش برف در ارتفاعات و مه آلودگی در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.
به گفته وی، برای پس فردا جو به نسبت پایدار و برای جمعه بعد از ظهر بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • آسمانِ یزد بارانی است
  • آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما
  • پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
  • پیش‌بینی بارش‌ها تا شش هفته آینده در کشور
  • بارش برف در ارتفاعات
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • بارش باران و برف در ۱۴ استان | بارش‌های شدید فردا در ۴ استان | دریاهای جنوب تا آخر هفته طوفانی‌اند