Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@08:48:21 GMT

نیروهای هلی‌برد در جستجوی جعبه سیاه ATR

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۸۰۸۸

نیروهای هلی‌برد در جستجوی جعبه سیاه ATR

مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات سازمان هوانوردی گفت: عکس‌های جعبه سیاه را به نیروهای امدادی و تکاورانی که هلی برد شده‌اند داده‌ایم که بتوانند آن را پیدا کنند.

به گزارش مشرق، محمدسعید شرفی مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات سازمان هوانوردی درباره آخرین اقدامات برای پیدا کردن جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده تهران- یاسوج گفت: تیم تخصصی ما منتظرند که موقعیت مناسب شود؛ البته عکس‌های جعبه سیاه را به نیروهای امدادی و تکاورانی که هلی برد شده‌اند داده‌ایم که بتوانند آن را پیدا کرده و به نماینده سازمان هواپیمایی کشوری تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

کوهنوردان به محل لاشه هواپیما رسیدند استقرار تیم نجات امشب در نزدیکی لاشه هواپیما فیلم/ کشف 30 پیکر از سرنشینان هواپیمای ATR درخواست اخلاقی هلال احمر از شهروندان درخواست اخلاقی هلال احمر از شهروندان

شرفی در پاسخ به این پرسش که شرکت سازنده این هواپیما در حال حاضر چه خدماتی باید انجام دهد؟ گفت: همه نقشه‌ها و اطلاعات هواپیما را داریم، البته شرکت سازنده یکی از مجموعه‌هایی است که در بررسی سانحه باید مشارکت کند، بنابراین کشور شرکت سازنده هواپیما به تهران دعوت شده‌ و دیشب به تهران رسیده‌اند.

وی تاکید کرد: احتمالا بعد از این که جعبه سیاه را پیدا کرده و مستندات را جمع‌بندی کنیم با حضور آنها بخش‌هایی از بررسی سانحه صورت می‌گیرد.

منبع: ایسنا ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به جنگ اوکراین، جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌های منطقه‌ای گفت: «رویارویی هسته‌‎ای به دلیل تنش میان شرق و غرب به یک احتمال واقعی تبدیل شده است.»

به گزارش العربیه، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است. جعبه جنگ نباید دوباره باز شود.»

بورل تصریح کرد: «اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی و اتکا به روسیه خود را تضعیف کرده است.»

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900763

دیگر خبرها

  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه