Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ با توجه به اطلاعات به دست آمده، در سال گذشته سوپرسل بدون عرضه یک بازی کامل توانست 2 میلیارد دلار درآمدزایی کند که در این بین، 810 میلیون دلار آن سود بوده است.

انتشار آپدیت های متعدد، مهمترین دلیل موفقیت های ادامه دار کلش رویال و کلش آو کلنز به حساب می آید

البته عدم انتشار یک بازی جدید از سوی آن ها روی عملکرد کلی این توسعه دهنده تاثیر منفی گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فنلاندی ها در سال 2016 که کلش رویال را منتشر کرده بودند، موفق به کسب 2.3 میلیارد دلار درآمد و 1 میلیارد دلار سود شدند. با این وجود به نظر می رسد که انتشار براول استارز (Brawl Stars) در چند ماه آتی دوباره ورق را برای این کمپانی برگرداند.

سوپرسل سال گذشته نسخه بتا براول استارز را به صورت محدود برای iOS منتشر کرد که با استقبال خیلی خوب بازیکن ها هم مواجه شد. هنوز تاریخ عرضه این عنوان مشخص نیست ولی احتمالا امسال بالاخره شاهد عرضه این بازی متفاوت از سوپرسل خواهیم بود.

بد نیست بدانید کمپانی معروف تنسنت (Tencent) که این روزها با نسخه های رسمی بازی PUBG روی موبایل دوباره سر و صدا به پا کرده است، در سال 2016 با پرداخت 8.6 میلیارد دلار توانست 84.3 درصد از سهام سوپرسل را به دست بیاورد. از طرفی سوپرسل اخیرا فعالیت های خود را نیز گسترش داده است.

آن ها سال گذشته بخش زیادی از استودیوی Space Ape Games را با پرداخت 55.8 میلیون دلار به اختیار گرفتند.

این توسعه دهنده انگلیسی پیشتر به خاطر ساخت بازی های موفق Transformers: Earth Wars و Fastlane: Road to Revenge مورد توجه قرار گرفته بود.



منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد

در رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که ۲ بار از حریف اراکی خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاده بود، در نهایت بعد از تساوی ۴ بر ۴ در ضربات پنالتی مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سرخ‌پوشان در این دیدار حساس علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان و امید عالیشاه، کاپیتان این تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به عبارتی بدون ۲ مهره کلیدی خود به مصاف شاگردان مجتبی حسینی رفتند.

نکته جالب توجه این است که پیش از این بازی تنها باخت پرسپولیس و اوسمار ویرا، سرمربی این تیم، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر رقم خورد. سرمربی برزیلی پرسپولیس در آن بازی نخستین تجربه خود روی نیمکت قرمزها را پشت سر می‌گذاشت و در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم رفت و با تک گل امیر نوری برابر این تیم شکست خورد.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم در همان بازی نیز عالیشاه با توجه به دریافت کارت زرد در بازی با مس رفسنجان در هفته پانزدهم، چهار کارته شده بود و به دلیل محرومیت در بازی با آلومینیوم اراک در لیگ برتر حضور نداشت. قرمزها در بازی دیروز نیز بدون کاپیتان خود مقابل آلومینیوم قرار گرفتند و شکست خوردند. با این تفاصلی به نظر می‌رسد که سرخ‌پوشان هر زمان که کاپیتان‌شان از ترکیب اصلی دور بوده موفق به برتری نشده‌اند.

با حضور اوسمار به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس، عالیشاه نقش ویژه‌ای در این تیم پیدا کرده است. سرخ‌پوشان با حضور ویرا روند مثبتی را در جدول لیگ برتر در پیش گرفته‌ و حالا در یک قدمی استقلال صدرنشین قرار دارند.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • اتفاقی که مورایس را به اسلام مشرف کرد
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • روایت سازنده مستند «مشتی اسماعیل» از شالیکاری
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد