Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-استاندار اصفهان تاکید کرد: امکان انتقال این پیکرها در شرایط کنونی ممکن نیست زیرا شرایط جوی امکان انتقال آنها را سخت و دشوار کرده است.محسن مهرعلیزاده در رابطه با آخرین وضعیت عملیات جستجو اجساد مسافران هواپیمایی تهران - یاسوج گفت: هشت تیم متشکل از ۴۰ نفر از نیروهای هلال احمر و تکاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران به محل سقوط هواپیما اعزام شده و در آنجا چادر زده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امکان نشستن بالگرد در منطقه وجود ندارد، اظهار داشت: البته بالگردها وسایل و امکانات مورد نیاز را به منطقه برده و تحویل می‌دهند. باد شدیدی در حال وزیدن است به طوری که بالگردها مجبور هستند کیلومترها آنسوتر از لاشه هواپیما وسایل را پیاده می‌کنند.

استاندار اصفهان ادامه داد: هم‌اینک ابرها در حال افزوده شدن هستند و می‌توان گفت شرایط آزاردهنده است. هوا در حال تاریک شدن است. در آن منطقه شدت برودت ۱۵ درجه زیر صفر است و ممکن است به منفی ۳۰ درجه هم برسد.

مهرعلیزاده با بیان اینکه نیروهای اعزام شده از ارتش و هلال احمر کوهنوردهای مهاری هستند، تصریح کرد: تکه‌هایی از پیکرها پیدا شده و در کاورها و پلاستیک‌ها قرار داده شده‌اند. امکان انتقال این پیکرها در شرایط کنونی ممکن نیست زیرا شرایط جوی امکان انتقال آنها را سخت و دشوار کرده است.

وی با بیان اینکه تا ساعت ۱۰ صبح فردا امکان هلی‌برن برای انتقال اجساد وجود دارد، خاطرنشان کرد: از ساعت ۱۰ صبح فردا به شدت ابرها افزوده خواهد شد و شدت برف و بوران افزایش خواهد یافت و شاید عملیات جستجو برای کسانی که در کمپ‌ها هستند نیز دشوار شود به گونه‌ای که احتمالا عملیات تا روز جمعه ادامه یابد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی آب از سد آزاد به سد قوچم آغاز شد

مرحله آزمایشی رها سازی آب از سد آزاد به سد قوچم جهت ذخیره و انتقال به شهر دهگلان آغاز شد. - اخبار استانها -

حسین راهنورد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان از رهاسازی آب از سد آزاد به سد قوچم جهت ذخیره و انتقال به شهر دهگلان خبر داد و اظهار داشت: هدف از اجرای این پروژه، تأمین آب شرب شهرستان‌های دهگلان، قروه و دزج است.

وی افزود: این اقدام در ادامه تحقق اهداف سد آزاد و سامانه‌های انتقال برای تأمین آب شرب پایدار بخشی از استان کردستان بوده که پروژه تأمین آب شرب شهر سنندج از این سد در آذر ماه 1401 به بهره‌برداری رسید و در ادامه و آینده نزدیک، آب از سد قوچم به شهر دهگلان منتقل خواهد شد.

معاون اجرایی سد آزاد و ژاوه گفت: رهاسازی اولیه آب از سد آزاد به سد قوچم انجام شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری سعی بر این است که آب شرب دهگلان تأمین شود.

وی در پاسخ به این سؤال که پروژه آبرسانی به قروه و دزج چه زمانی به اتمام می‌رسد؟ عنوان کرد: بستگی به تأمین بودجه و نقدینگی دارد، در حال حاضر شش هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

راهنورد بیان کرد: تاکنون برای اجرای پروژه حدود 20 هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/481/.

دیگر خبرها

  • اعتراض «لاپید» به گرانی فزاینده در سرزمین‌های اشغالی
  • این کنسروهای رب و تن ماهی را مصرف نکنید
  • مرمت مسجد تاریخی«چهلستون و یری» با جدیت ادامه یابد
  • ادامه رگبارهای پراکنده در البرز تا جمعه
  • تراکتور - گل‌گهر، احتمالا بدون تماشاگر!
  • رهاسازی آب از سد آزاد به سد قوچم آغاز شد
  • از رویداد هفته آینده گوگل چه انتظاری داشته باشیم؟
  • اگر دست‌تان سوزن سوزن می‌شود احتمالا به این بیماری‌ها دچار شده‌اید
  • BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان