Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع > ارتش - همشهری آنلاین:
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: حضور و همکاری ارتش با امداد گران در محل سقوط هواپیمای مسافربری تا زمانی که نیاز باشد ادامه خواهد داشت.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی در گفتگو با ایرنا به منطقه سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان از تهران به یاسوج افزود: عصر روز گذشته با توجه به بررسی رادارهای منطقه، محل اعلام شده فعلی سقوط هواپیمای ATR72 را پیش بینی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیش از هرگونه اقدامی ابتدا مقام قضایی با بالگرد به رویت منطقه پرداخت و سپس کاوش لاشه هواپیما و پیکر جانباختگان آغاز شد.

سرتیپ نعمتی گفت : تیم های مختلف از نیروهای ارتش در محل مستقر شدند و از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح امروز ابتدا 2 فروند هواپیمای شکاری نیروی هوایی در منطقه به شناسایی پرداختند و پس از آن با هواپیمای نیروی زمینی ارتش چندین مرتبه و از دو طرف منطقه را رصد کردیم و هلال احمر و سپاه نیز این منطقه دقیق را تایید کردند.

وی بیان کرد: شب گذشته در جلسه ای با استاندار اصفهان قسمت رادار هواپیما و مسیر آن و نیز مناطق احتمالی سقوط برای استاندار تشریح شد و این اطلاعات توسط کاردارهای نظامی با کشورهای منطقه تبادل شد و منطقه عمومی از شب گذشته مشخص بود ولی منطقه خاص سقوط صبح امروز شناسایی شد.

هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و شش خدمه صبح روز یکشنبه از رادار خارج شد و در منطقه کوهستانی دنا کوه از توابع شهرستان سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرد.

در همین زمینه: اول اسفند ؛ کلاه‌سبزهای ارتش تا ساعت ۱۵ به محل سقوط هواپیما می‌رسند رسیدگی به مشکلات مردم یک توفیق الهی است

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)

 

منبع: چندثانیه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برخورد دو فروند هواپیما در باند فرودگاه هیثرو لندن (فیلم) لحظه کنده شدن پوشش موتور هواپیمای مسافربری (فیلم) لحظه کنده شدن چرخ هواپیما به هنگام تیک آف (فیلم)

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟