Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - حمله خمپاره اي تروريست ها به دمشق و مناطق اطراف آن که بار ديگر امروز سه شنبه از سرگرفته شد، شماري شهيد و زخمي برجا گذاشت.
به گزارش خبرنگار شبکه العالم به نقل از يک منبع در فرماندهي پليس دمشق، اصابت دستکم سه خمپاره به اطراف ميادين "التحرير و الامويين" در دمشق اضافه بر يک کشته، خسارات مادي نيز در پي داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اين گزارش، در حمله خمپاره اي تروريست ها به مناطق مختلف دمشق تاکنون دستکم پنج شهيد و 20 زخمي برجا گذاشته است.
شهادت سه کودک در خمپاره باران اطراف مدرسه دارالسلام در دمشق از ديگر جنايات گروههاي تروريستي در سوري است که امروز مرتکب شدند.
بدنبال تشديد حملات خمپاره اي تروريست ها به دمشق و مناطق اطراف آن که به شهادت و زخمي شدن تعدادي از شهروندان و وارد شدن خسارات مادي فراواني منجر شد، روزهاي جمعه و شنبه گذشته اين مناطق در آرامشي نسبي به سر بردند.
در حال حاضر، دمشق به علت ادامه حملات خمپاره اي تروريست ها که با تشديد عمليات ارتش سوريه عليه اين عناصر در غوطه شرقي همزمان شده در وضعيتي بحراني به سر مي برد.
به گفته مرکز حميميم روسيه در سوريه، سخن درباره دستيابي به توافق آتش بس در غوطه شرقي با وجود گروهک تروريستي "جبهه النصره" دور از ذهن به نظر مي رسد چرا که اين گروهک تروريستي به علت شکست هاي مداوم در درگيري هاي زميني با نيروهاي سوري، به گلوله باران غيرنظاميان روي آورده است. بنابراين بر اين باوريم که همه بطور قطعي با نابودي اين عناصر موافقند.
براساس گزارش منابع محلي در غوطه شرقي، گروههاي مسلح با پشتيباني سرويس هاي اطلاعاتي غربي در تلاشند که با ترفند رسانه اي، (پيش از برگزاري نشست سازمان منع گسترش سلاح هاي شيميايي در 13/3/2018) ارتش سوريه را متهم به استفاده از گازهاي سمي عليه غيرنظاميان کنند.
221

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»

تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل قبل از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدتی قبل شعری که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در آستانه عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، یک بیت از آن را در جلسه‌ای خواندند منتشر شد؛ در ادامه تصاویری از این شعر و تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل پیش از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 749284

دیگر خبرها

  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • رنگ بدنه خودرو با روش غوطه وری در استخر (فیلم)
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری