Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-27@13:48:38 GMT

دو دروازه‌بان و سه جام؛ دروازه نوبتی

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۸۶۵۵

دو دروازه‌بان و سه جام؛ دروازه نوبتی

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - استقلال اولین تیمی نیست که دو دروازه‌بان بزرگ دارد اما شاید، تنها باشگاهی باشد که در همه جام‌های به دروازه‌بان‌هایش چرخشی بازی می‌دهد.

به گزارش وبسایت نود، داشتن دو دروازه‌بان بزرگ در یک تیم، چندان متداول نیست. معمولا دروازه‌بان‌های ذخیره، فقط زمانی که دروازه‌بان اصلی مصدوم و محروم شود بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یا در مقاطعی که مربی، حسابی از دست دروازه‌بان اولش عاصی باشد. زمانی که تیم دو دروازه‌بان بزرگ داشته باشد هم، یکی از آن‌ها در لیگ و دیگری، در مسابقات حذفی دروازه‌بان اول خواهد بود. مثل رئالی که کاسیاس و لوپز را همزمان داشت یا بارسلونایی که به براوو و ترشتگن بازی می‌داد. اوضاع استقلال اما متفاوت است و در 2 بازی لیگ قهرمانان، به هر دو دروازه‌بان تیم فرصت بازی رسیده است.

با حضور امروز رحمتی در ترکیب اصلی استقلال، این تیم در همه جام‌ها از دو دروازه‌بان مختلف استفاده کرده است. استقلال لیگ را با رحمتی شروع کرد، هفته ششم حسینی دروازه‌بان اول تیم شد، رکورد گل نخوردن او از هفته دهم تا نوزدهم باعث شد دروازه‌بان اصلی باقی بماند و بعد از اولین گل، هفته بیستم جایش را به رحمتی داد. هفته بیست و دوم، دوباره حسینی به ترکیب اصلی برگشت. استقلال جام حذفی را هم با رحمتی شروع کرد، بازی دوم حسینی به میدان رفت و از بازی سوم دوباره رحمتی دروازه‌بان اصلی شد. در آسیا هم همین ماجرا تکرار شده و شفر بازی اول با الریان به حسینی و بازی دوم با الهلال، به رحمتی بازی داده است.

سیستم چرخشی دروازه‌بان استقلال در سه جام مختلف، راه حل کم سابقه این تیم برای استفاده همزمان از رحمتی و حسینی است. دو دروازه‌بانی که یکی زمانی دروازه‌بان اول تیم ملی بود و دومی، رویای رسیدن به این جایگاه در جام جهانی روسیه را دارد.

 

22330

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان این روزها تمرینات خود را برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم استقلال آبی پوش ملاثانی آماده می‌کند. محمد دانشگر مدافع سپاهان که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود در آخرین تمرین زردپوشان پا به توپ شد اما کماکان نمی‌تواند در ترکیب سپاهان قرار گیرد.

پیام نیازمند و نیما میرزازاد دو دروازه‌بان تیم سپاهان هم هر دو بدون هیچ مشکلی تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند و با توجه به عملکرد خوب میرزازاد در بازی‌های اخیر، ممکن است «ژوزه مورایس» او را به نیازمند در این بازی جام حذفی ترجیح دهد.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در ورزشگاه شهدای فولاد و از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 6087955

دیگر خبرها

  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه