Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > تلویزیون - سریال کره‌ای «کیمیاگر» روایتی از فساد و انهدام ارزش‌های اجتماعی و اخلاقی در بازار رقابت پول و اقتصاد، از امشب (سه‌شنبه یکم اسفند) روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با پایان یافتن سریال ایرانی «انقلاب زیبا» سریال کره‌ای «کیمیاگر» برای پخش از شبکه افق در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان این فیلم روایت زندگی کیم دو هیون است؛ پسری که در خانواده ای فقیر به دنیا آمده و بزرگ شده و سختی‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است ولی در دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشجویان مشغول تحصیل می‌شود. او به دنبال شغلی آینده‌‌دار است و طی همین مسیر با خانواده‌ای بسیار متمول آشنا می‌شود؛ بعد از مدتی به عنوان وکیل این خانواده آغاز بکار ‌می‌کند ولی در می‌یابد آنها ثروت خود را به وسیله کارهای خلاف و پول شویی به دست می ‌آورند.

خانواده پیل سانگ چند ماه بعد برای این که کسی از خلافکاری‌ها و زد و بندهایشان با سیاستمداران باخبر نشود، کیم دو هیون را اخراج می‌کنند و او هم تصمیم می‌گیرد این خانواده را نابود کند.

سریال «کیمیاگر» در ۲۱ قسمت تولید و توسط سعید مقدم منش دوبله شده است، از گویندگان آن می‌توان به نرگس فولادوند (لی جانگ یان)، فریبا رمضان پور (یو این هه)، مهرداد ارمغان (یو میانگ جون)، تورج مهرزادیان (چوی)، محمد عبادی (یو کی جون)، شروین قطعه ای (یو سانگ جون)، محمود فاطمی (یو پیل سانگ)، امیرمحمد صمصامی (جانگ ساک)، بیژن علی محمدی (پدر جانگ یان)، شایان شام بیاتی (سانگ چال)، حمیدرضا رضایی (پدر کیم دو هیون)، رضا الماسی (دو چال)، امیر فرحان نیا (جانگ سو)،  مینا شجاع (وو کوم جی)، محبت دارآفرین (جانگ جا)، نسرین اسنجانی (می ران)، ناصر خویشتندار (جیم هان سو)، علی منصوری راد (چه بام)، علی اصغر رضایی نیک (مان سو)، سحر اطلسی (ای جی)، ابوالقاسم محمدطاهر (سرکارگر)، هادی جلیلی ("استیون" و نقش های دیگر)، آیدا بندری (منشی کیم دو هیون)، لادن سلطان پناه (سرپرستار)، بابک اشک بوس (چند نقش)، ابوالفضل شاه بهرامی (چند نقش)، رهبر نوربخش (چند نقش) و محمد بهاریان اشاره کرد.

«کیمیاگر» محصول سال ۲۰۱۱ کره جنوبی، از سه شنبه، اول اسفند هر شب به جز پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن می‌رود و تکرار آن هم ساعت‌های ۹:۳۰ و ۱۴:۳۰ روز بعد پخش خواهد شد.

57244

کلید واژه‌ها : بازیگران سینمای جهان - سریال خارجی - تلویزیون -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب حافظ حریم افراد

انسان به عنوان عضوی از جامعه، باید تابع ضوابط روابط اجتماعی باشد تا وظیفه فردی خود را در برپا کردن آرامش و امنیت در جامعه انجام داده باشد.

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر سربازشندی-خبرنگار؛ انسان به عنوان عضوی از جامعه، باید تابع ضوابط روابط اجتماعی باشد تا وظیفه فردی خود را در برپا کردن آرامش و امنیت در جامعه انجام داده باشد. بسیاری از کارشناسان حوزه اجتماعی معتقدند که حجاب و حفظ آن موجب سلامت اخلاقی جامعه می‌شود و رعایت آن تنها شامل دین اسلام نیست، بلکه در همه ادیان به‌گونه‌ای به حفظ آن و حدود آن سفارش شده است.

حجاب امری شخصی نیست بلکه یک مقوله اجتماعی است که رعایت آن از سوی افراد علاوه بر حفظ سلامت و امنیت شخص، سلامت و امنیت جامعه را نیز تضمین و به دنبال دارد؛ البته که جنبه مهم و قانون بودن عفاف و حجاب را نباید از نظر دور داشت.

حجاب و پوشش اسلامی برای مردان و زنان، تنها از کارکرد فردی برخوردار نیست، بلکه از کارکرد اجتماعی نیز برخوردار است؛ حجاب بر تحکیم نظام خانواده می‌افزاید و امنیّت اجتماعی را فراهم می‌سازد. بنابراین، پوشش اسلامی به منزله یک حفاظ ظاهری و باطنی در برابر افراد، قلمداد می‌شود که مصونیت اخلاقی، خانوادگی و از همه مهم‌تر امنیّت اجتماعی را فراهم می‌سازد و پیشینه آن به اندازه تاریخ آفرینش انسان است؛ چرا که پوشش و لباس هر بشری، پرچم کشور وجود اوست. پرچمی که وی بر خانه وجودش نصب کرده است و با آن اعلام می‌دارد که از کدام فرهنگ تبعیت می‌کند. 

حفظ و نگهداری حجاب یکی از نیاز‌های مهم و اساسی حفظ حریم خانواده در اجتماع به شمار می‌رود و به عنوان یک امر اجتماعی و ارزش اخلاقی است از این رو بسیاری از صاحب نظران حوزه‌های اجتماعی معتقدند با توجه به اینکه حجاب یک امر هویتی است و در حفاظت و امنیت و رشد زن و خانواده نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند و به همین دلیل افراد در جامعه باید به حجاب نگاهی به حافظ حریم افراد داشت حجاب امری شخصی نیست و نمی‌توان به آن با دید شخصی نگاه کرد بلکه یک مقوله اجتماعی است که رعایت آن از سوی افراد علاوه بر حفظ سلامت و امنیت شخص، سلامت و امنیت جامعه را نیز تضمین و به دنبال دارد. 

از دیرباز موضوع پوشش مناسب توأم با شأن و شخصیت بانوان در کشور ما همواره یک موضوع مهم و جدی بوده و زن ایرانی با حفظ پوشش و حریم کیان خانواده به عنوان یک الگو ظاهر شده و درخشیده است. ما باید این مفهوم را به جامعه منتقل کنیم که پوشش مناسب مساوی با حفظ حریم خانواده و حضور اجتماعی موثر و گسترده بانوان و استفاده از استعداد و خلاقیت آن‌ها در راستای پیشرفت کشور است.

دیگر خبرها

  • شنیدن رنج‌ مردم برایم عادی نشده!
  • ۳ سریالی که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • ۳ سریال تاریخی کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • حجاب حافظ حریم افراد
  • چتربازی به سبک و سیاق رضا عطاران
  • «فراموشی» به دنبال مسائل اخلاقی‌ست/ توجه به مساله عرضه و تقاضای فیلم
  • نویسنده «بی‌تابی آرزوها» خانواده را بستر روایت قرار داده است
  • بیژن عبدالکریمی: حمله ایران به اسرائیل اخلاقی و بسیار سنجیده بود
  • حمایت عبدالکریمی از عملیات نیروهای مسلح: اخلاقی و سنجیده
  • آغاز طرح برخورد با ناهنجاری اجتماعی آذربایجان غربی