Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-03@22:56:18 GMT

اعتصاب سراسری در نوار غزه

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۹۶۲۷

اعتصاب سراسری در نوار غزه

تمامی مناطق نوار غزه روز سه شنبه در اعتراض به بحران‌های انسانی پیش‌روی این باریکه در نتیجه محاصره ظالمانه دشمن صهیونیستی، دست به اعتصاب سراسری زده‌اند.به گزارش بلاغ، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گروه‌های فلسطینی روز گذشته طی فراخوانی فلسطینیان ساکن نوار غزه را به اعتصاب سراسری در تمامی بخش‌ها از جمله بخش حمل و نقل دعوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گروه‌های فلسطینی همچنین از تمامی سازمان‌ها و نهاد‌های حقوقی و امدادرسانی دعوت کردند به مسئولیت‌های خود در قبال ساکنان نوار غزه عمل کرده و مانع از وقوع فاجعه انسانی در این باریکه در نتیجه ادامه محاصره ظالمانه شوند.

گفتنی است که محاصره نوار غزه ۱۲ ساله شده است و این مسئله این منطقه را با بحران‌های گسترده در تمامی زمینه‌های اقتصادی، پزشکی، بهداشت و سلامت و ... مواجه کرده است و در کنار آن، اعمال فشار‌ها و مجازات‌های تشکیلات خودگردان فلسطین بر ساکنان این باریکه، اوضاع آن‌ها را به مراتب بدتر کرده و این منطقه را در معرض فاجعه‌ای انسانی قرار داده است. کد مطلب: 350431 مرجع : تسنیم 

فاطمه(س)؛ الگوی تمام عیار انسانیت در اعصار تاریخ

صادرات پیشکش، واردات را دریابید/ مازندران در چنبره بی‌تدبیری‌ها می‌سوزد

اشرافی‌گری و بی‌توجهی به مستضعفان ارتجاع و حرکات ضدانقلابی است

شهر به احترامتان، تمام قد ایستاد  

شب وداع با ۱۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در قائم‎شهر  

داستان بی‌کفایتی وزیر راه کی تمام می‌شود؟

    اعتصاب سراسری در نوار غزه ارتش سوریه هنوز وارد عفرین نشده است تأکید بر برخورد با عوامل تحریک کننده آشوب‌های دراویش بمباران «صرواح» در مارب یمن از سوی جنگنده‌های سعودی خط و نشان دوباره عادل الجبیر برای قطری‌ها افزایش نرخ ارز سناریوی از پیش تعیین شده است تقدیر اردوغان از نقش ایران در مبارزه با تروریسم منطقه‌ای آیا فناوری فضایی ایران از کما خارج می شود؟ سردار شریف: پهپادهای سپاه در منطقه سقوط هواپیما هستند احتمال زمان طرح سوال از رئیس‌جمهور در مجلس دستور ساواک برای کنترل مراسم عزاداری ایام فاطمیه در سال57 الجبیر اظهارات ضدایرانی ارباب آمریکایی‌اش را تکرار کرد بررسی فیلم خودکشی سیدامامی در جلسه کمیسیون امنیت ملی رایزنی تلفنی اردوغان و پوتین درباره «ادلب» عراقچی دوم اسفند به لندن می‌رود رئیسی: برخی به جای انجام وظایف خود آدرس غلط می‌دهند با همکاری روسیه محل تقریبی سقوط هواپیما پیدا شد دردسرآفرینی اسرائیل برای تروریست‌های خسته! دیدار وزیر خارجه ترکیه با شاه اردن سه سناریوی بحران «عدن»؛ بشکه باروت آماده انفجار  

بمباران «صرواح» در مارب یمن از سوی جنگنده‌های سعودی

خط و نشان دوباره عادل الجبیر برای قطری‌ها

عامل کشتار دبیرستان داگلاس کیست؟

۵ نظامی عربستان در داخل خاک این کشور از پای درآمدند

شرط پایبندی ایران به برجام از زبان کمالوندی

تبارشناسی فعالیت اسلام گرایان در ترکیه نوین

احتمال وجود مدیر 3 تابعیتی!

کشف تونل ۵۰۰ متری داعش در دیرالزور

با خبر بودن اف‌بی‌آی از احتمال تیراندازی در فلوریدا

هشدار مصر درباره حضور عناصر فراری داعش در شمال آفریقا

 

نگاهی به بدترین مصاحبه محمدرضا پهلوی

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ ویرانگر در غزه

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه از خسارت ۳۳ میلیارد دلاری وارد شده به این باریکه در نتیجه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد.

به گزارش ایسنا، «اسماعیل الثوابته» مدیر دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه به الجزیره گفت: رژیم اشغالگر بیش از ۱۵ بخش اشتغال در غزه را هدف قرار داده است.

این مقام غزه اعلام کرد: ۹۵ درصد از مؤسسات اقتصادی در غزه به دلیل حملات اسرائیل از کار افتاده‌اند.

وی همچنین افزود: خسارات مستقیم اولیه جنگ در نوار غزه بالغ بر ۳۳ میلیارد دلار بوده است.

الثوابته ادامه داد: بیش از ۲۰۰ هزار نفر در نوار غزه در طول سه ماه اول جنگ شغل خود را از دست دادند.

وی همچنین گفت: از کشورهای سراسر جهان و سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم که از کارگران نوار غزه حمایت مستقیم کنند.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورده است.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به‌ویژه شمال غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از اعتصاب اساتیددانشگاه نیویورک تا حمایت دانشگاه‌های ترکیه از غزه
  • سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه در غزه جان باختند
  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد
  • در هاوانا صدام به من گفت فرصت تاریخی است که تمامی حقوق‌مان را از ایران پس بگیریم/ ضربتی به ایران بزنیم که تمام کره‌ی زمین صدایش را بشنود
  • نرخ فقر در نوار غزه از ۹۰ درصد نیز فراتر رفت
  • خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ ویرانگر در غزه
  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • الاخبار متن پیشنهادی اسرائیل به حماس را منتشر کرد | جزئیات این توافق ۳مرحله‌ای
  • الاخبار متن پیشنهاد رژیم صهیونیستی به جنبش حماس را منتشر کرد