Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیوگرافی و رابطه علیرضا حقیقی و بی بی رکسا (تصاویر)

 

مدتیست تصاویر و خبرهایی مبنی بر رابطه علیرضا حقیقی فوتبالیست سابق تیم ملی کشورمان با بی بی رکسا خواننده مشهور آمریکایی به گوش میرسد . در این میان تصاویری منتشر شده که اخبار رابطه ی میان این دو نفر را قوت میبخشد .

 

 

در این مطلب از ایران ناز تصاویر جدید بی رکسا و علیرضا حقیقی را برای شما گرد آوری کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بيوگرافي بي بي رکسا (Bebe Rexha ) خواننده آمريکايي و فوتبالیست ایرانی مشهور را در ادامه ببینید

 

 

بي بي رکسا خواننده آمريکايي است که جديدا وارد رابطه با دروازه بان تيم ملي ايران عليرضا حقيقي شده است ودر فضاي مجازي حسابي جنجالي شده.

 

 

 

در شبکه هاي اجتماعي خبري در حال دست به دست شدن است که در آن عنوان شده اســت که عليرضا حقيقي دروازه بان تيم ملي کشورمان و باشگاه فوتبال اسکيلستونا سوئد با بي بي رکسا خوانند? و مدل آمريکايي رابطه دارد.

 

 

کاربران جدي شبکه هاي اجتماعي با توجه به لايک کردن عکسهاي عليرضا حقيقي توسط بي بي رکسا حدس زدند که بين اين دو آشنايي وجوددارد.

 

 

اين گمانه زني وقتي تقويت شد که در عکس منتشر شده در صفحه اينستاگرام بي بي رکسا رد گلر تيم ملي در پشت سر اين خواننده ديده شد…!!!

 

 

نکته جالب اينجاست که عکس بالا را اين خواننده از شهر دبي امارت به اشتراک گذاشته است و عکس زير هم که آخرين تصوير منتشر شده از عليرضا حقيقي در صفحه اينستاگرامش مي‌باشد در برج خليفه شهر دبي گرفته شده است و معلوم است که هردو در دوبي به سر ميبرند.

 

 

صفحه اينستاگرام بي بي رکسا – 4?1 ميليون فالوور دارد. از وقتي کاربران ايراني متوجه دوستي بين اين خواننده و عليرضا حقيقي شده اند، به صفحات دو طرف رفته و زير عکسهاي شان کامنت هاي عجيب‌وغريب مي گذارند…

 

 

بي بي رکسا از خوانندگان و آهنگ نويسان آمريکايي است که در بروکلين نيويورک بدنيا آمد.به گزارش ایران ناز او در تاريخ 30 اوت 1989 در شهر بروکلين نيويورک بدنيا آمد 28ساله مادر او اصالتا آلبانيايي بودو پدر وي زاده نيويورک بوده که در زمان کودکي پدر و مادر وي به مقدونيه مهاجرت کرده‌اند و پدر و مادر بي بي رکسا در تاريخ 1980 ميلادي به ايالات متحده ايالات امريکا مهاجرت کردند.

 

 

مادر او اهگوستيوار در جمهوري مقدوني است. نام بلتا در واقع در کشور مقدونيه به معناي زنبور عسل است و بهمين دليل نام مستعار او يعني بيبي «bebe» از همان کلمه «bee» مي آيد. او از سن 8سالگي به موسيقي علاقه‌ مند شد ودر دوران دبيرستان در فيلم‌ هاي موزيکال شرکت مي‌کرد.

 

 

او ترانه‌ هايش را در سبک پاپ و الکتروپاپ به اجرا درمي‌ آورد و از ترانه‌ هاي مشهور او مي توان به من رو به خونه ببر «Take Me Home» – هي مامان «Hey Mama» – به خودم، خودم و من «Me, Myself& I» اشاره کرد. او حرفه خوانندگي‌ اش را در در گروه آمريکايي کارت‌ هاي سياه «Black Cards» شروع کرد.

 

 

او يکي از موسيقي دان و نويسنده و خوانده موفق است که حرفه او اغلب در سرودن آهنگ‌ هايي در سبک پاپ و الکتروپاپ است و او زمان زيادي را در اسـتوديوها صرف نوشتن آهنگ‌ها و خواندن انها ميکند و او اغلب اجراهايش رابه سبک «Lead vocalist» به اجرا درمي‌آورد که اين شيوره را نخستين بار در گروه «Black Cards» به اجرا درآورد.

 

 

 

 

 

بيوگرافي عليرضا حقيقي و زندگي شخصي اش

 

عليرضا حقيقي زاده 12 ارديبهشت ماه سال 67 در شهر تهران بدنيا آمده است.ديپلمه رياضي فيزيک است و مدتي دانشجوي رشته شيمي دانشگاه آزاد تهران شمال بود يک خواهر بزرگ تر از خود دارد از طرف پدر اصالتاٌ اهل زنجان هستند.

 

 

از پدرام تا عليرضا

 

پيش از بدنيا آمدن عليرضا نام پدرام را براي او درنظر گرفته بودند اما مادرش خواب آقا علي ابن موسي‌ الرضا را مي‌ بيند و بهمين خاطر نام پدرام جايش رابه اصرار مادر به عليرضا مي‌ دهد.

 

علاقه و تيم هاي پايه

 

از کودکي عشق فوتبال و دروازه باني داشتم براي همين بيشتر اوقاتم به فوتبال مي گذشت تا اين که تصميم گرفتم بطور رسمي و حرفه اي وارد دنياي فوتبال شوم.براي همين کارم را از تيم هاي پايه شروع کردم.

 

از کودکي با پرسپوليس

 

از سه، چهار سالگي همراه پدرم به ورزشگاه شهيد کشوري مي رفتم در آنجا با فوتبال آشنا شدم و تقريباً 10 سالم بود که در دروازه همان تيم ايستادم حدودا يازده ساله بودم که براي تست تيم اينترميلان دعوت شدم؛ پس از مدتي به تيم نونهالان سايپا رفتم. تقريباً يکسال در سايپا بودم و بعد هم به تيم نونهالان پرسپوليس سال 81 دعوت شدم.

 

 

تيم ملي

 

حقيقي نخستين بار در مسابقات نونهالان غرب آسيا در قطر درسال 81 براي تيم ملي بازي کرد که در آن زمان 14ساله بود.

 

درخشندگي و لژيونري

 

در 25 مهرماه سال 85 وقتي 18ساله بود با عقد قراردادي وارد تيم بزرگسالان پرسپوليس شد اما در فصل 1387 – 1388 توانست به عنوان گلر اول درون دروازه قرار بگيريد .به گزارش پارس ناز موفقيت هاي موجب شد درسال 2012 با روبين کازان روسيه قرار داد 4 ساله ببند، او در طي اين مدت بصوت قرصي در ليگ فوتبال پرتغال بازي کرد با پايان يافتن قرار داد در حال حاضر گفته مي‌شود با يک تيم انگليسي قرار داد امضا کرده است.

 

فيلم و بازي

 

عليرضا اوقات فراغتش در منزل را مشغول بازي پلي‌ استيشن مي‌ شود و البته يک علاقمند حرفه‌ اي به فيلم است او علاقه زيادي به ديدن فيلم‌هاي وحشتناک دارد.

 

ازدواج شخصي است

 

اين موضوع بحث زندگي شخصي هر آدمي است و تصميمي کاملا شخصي هم هست اما اکنون فکري راجع به آينده ندارم. حواسم به فوتبال است و به دنبال هدف هاي بزرگ فوتبالي هستم.

 

ماجراي ازدواج با الناز شاکردوست

 

درسال 1390 گفت و گو اي از عليرضا حقيقي پخش شد که عنوان مي شد با الناز شاکردوست ازدواج کرده است اين خبر بعد ها به دادگاه نيز کشيده شد و مشخص گرديد گفت و گو جعلي بوده است.در حال حاضر خبرهای زیادی از رابطه علیرضا حقیقی با بی بی رکسا بر سر زبانهاست.

 

 

غروري ندارم

 

چرابايد مغرور باشم مقابل عظمت خدا، غرور چه مفهومي دارد من هم يک بنده خدا هستم، فقط همين.سايت پارس ناز من هم مثل همه ي آدم ها شايد اشتباه کنم اما قطعا اگر با اشتباهم به کسي لطمه بزنم، با رفتارم ازآن آدم دلجويي مي‌کنم.

 

شغل ديگر داريد

 

شغل خاص ديگري جز فوتبال ندارم ولي در بعضي کارها سرمايه‌گذاري مي‌ کنم ترجيح ميدهم زماني که فوتبال بازي مي‌ کنم به شغل ديگري فکر نکنم.

 

کتابخواني

 

وقت زيادي براي مطالعه ندارم اگرهم وقت داشته باشم يا کتاب هاي روانشناسي مي خوانم يا کتاب هاي مربوط به شناخت خدا چون به خدا ارادت زيادي دارم.

 

 

 

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیوگرافی محمد آهنگری اصل (Mohammad Ahangari Asl) بهترین تریدر ایران

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد آهنگری اصل تریدر نابغه با بیش از 11 سال سابقه درخشان در بازار مالی فارکس، کارآفرین و مدیرعامل شرکت های آکادمی خلاق، معامله گران استراتژیک، تامین سرمایه فنفیکس و بروکر موند اف ایکس می باشد و از آثار شاهکار ایشان می توان به دوره صفر تا هزار آموزش معامله گری اشاره کرد.

محمد آهنگری در مهرماه سال 1373 در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی ایران پای به جهان گشود و در حال حاضر در دبی و استانبول سکونت دارد.

پس از تحصیل در رشته ریاضی و فیزیک در دوران متوسطه، وارد دانشگاه سراسری تبریز تحت رشته مهندسی مکانیک شد و پس از چهار سال از این دانشگاه فارغ التحصیل شد.

در ابتدای مسیر دانشجویی با طرح ایده های خلاقانه و ثبت دو اختراع  در حوزه بسته بندی و همچنین کسب سه رتبه الف در دانشگاه دولتی، توانایی های خود را به اساتید این حوزه دیکته کرد اما با دیدن مشکلات فراوان در حوزه تولید و مسائل پیچیده بروکراسی اداری و کم ارزش تلقی شدن اختراعات ایشان، از محیط دانشگاهی  دلسرد شد و در ادامه در کنار دانشگاه، وارد عرصه کار آزاد شد.

ایشان در اواسط دانشگاه تصمیم به انصراف از محیط دانشگاه گرفت اما به اصرار آشنایان و دوستان، تحصیل تا اخذ مدرک کارشناسی را ادامه دادند.

برخی از فعالیت های محمد آهنگری اصل نابغه ترید ایرانی خالق استراتژی معاملاتی MAA خالق شاهکار صفرتاهزار معامله گری مالک بزرگترین اتاق معامله با بیش از 500 تریدر فعال بنیان گذار و مدیرعامل آکادمی خلاق بنیان گذار و مدیرعامل شرکت معامله گران استراتژیک بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تامین سرمایه فنفیکس بنیان گذار و مدیر عامل بروکر موند اف ایکس

داستان ورود محمد آهنگری به بازارهای مالی

محمد آهنگری همزمان در کنار تحصیلات آکادمیک از سال 1392 وارد بازار بورس ایران شد.

 این بازار به دلیل نداشتن اهرم از یک سو و کسب سود فقط در صورت افزایش قیمت سهام از سوی دیگر، نیازمند سرمایه اولیه بالایی بود که طبیعتا به دلیل وضعیت مالی متوسط و شاید ضعیف خانواده ایشان، امکان سرمایه گذاری قابل توجهی وجود نداشت.

این محدودیت و مشکلات سد راه ایشان نشدند و با تلاش و پیگیری و ممارست که ویژگی بارز آهنگری میباشد روشی در بازار بورس ایران پیدا کردند که با سرمایه کم معامله تقریبا سریع (اسکلپ) انجام دهند.

خلاصه مسیر موفقیت استاد محمد آهنگری

با باز شدن بانک های جهانی یک هیجان قوی در گروه مالی و بانکی بازار سهام ایران ایجاد میشود.

تریدر آهنگری با استفاده از یک استراتژی معاملاتی مشخص اقدام به گرفتن این هیجان میکرد.

تا بتواند کمبود سرمایه خود را با پیدا کردن نقاط ورود دقیق و استفاده از هیجان لحظه ای بازار با گرفتن معاملات اسکلپی جبران کند که این روش پرریسک در روزهای سود آور تا ده درصد سود و در روز هایی که تشخیص اشتباه بود تا سه درصد زیان به حساب ایشان وارد می ساخت.

محمد آهنگری از اواسط سال 92 با رسیدن به تسلط نسبی در مفاهیم پایه استراتژی معاملاتی، تکنیکالی و فاندامنتالی وارد بازارهای جهانی شد و تا سال 97 در بازار فارکس کسب تجربه کرد.

 در طی این حدودا پنج سال سودها و زیان های بسیاری کسب کرد، به گفته ایشان سرمایه ورودی حدود 5000 دلار بود که طی این سال ها جمع سود و زیانی که با این مبلغ بدست آمد نزدیک نیم میلیون دلار بوده است.

در طی این پنج سال بیش از شصت حساب معاملاتی را ایشان در بازارهای مالی از دست دادند تا به بلوغ کامل در مدیریت احساسات ، روانشناسی بازار و تسلط به تمام استراتژی های معاملاتی برسند.

از سال 98 سیکل سود دهی ایشان شکل گرفت و برای اولین بار به مدت یک سال به صورت مداوم توانستند از بازار سود بگیرند.

جمع سود ایشان در سال اول 68 درصد سرمایه بود که عددی رویایی برای ایشان در ابتدای مسیر تلقی میشد.

محمد آهنگری بعد از پنج سال زحمت و تحلیل داده و الگوریتم ، از دست دادن بیش از شصت حساب معاملاتی و از دست دادن نیم میلیون دلار سرمایه که از خود مارکت کسب کرده بود، بالاخره موفق شد به رویای خودش برسه

اما این پایان راه نبود و روح سرکش و قدرت طلب ایشان از یک سو و هوش مالی بالا از سوی دیگر باعث شکل گیری روابط پرقدرت ابتدا با ثروتمندان و سپس حتی بالاترین نهاد های مالی کشور شد.

سرازیر شدن سرمایه به سمت تریدر نابغه انجام شد.

 محمد آهنگری سرمایه بالغ بر ده میلیون دلار سرمایه گذاران را به مدت شش ماه مدیریت کرد.

محمد آهنگری حالا از یک سو سواد و تجربه بی نظیر تریدری رو در اختیار داشت و از سوی دیگر به جهت انجام معاملات موفق اعتبار بالایی هم در نزد سرمایه گذاران و هم در نزد معتبرترین بروکرهای جهانی  کسب کرده بود.

حالا زمان گسترش بود

ایشان با تاسیس شرکت معامله گران استراتژیک و آکادمی خلاق زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور اقدام به آموزش رسمی در بازارهای مالی کرد تا بتواند اولا این علم حاصل از تجربه را به جوانان ایرانی منتقل کند و ثانیا از بین این جوانان بهترین ها را برای اتاق معامله خود گلچین کند تا با سرمایه سرازیر شده از سمت سرمایه گذاران ترید انجام دهند.

از سال 1398 تا سال 1401 قریب به چهار هزار تریدر زیر نظر محمد آهنگری پرورش یافتند و از این بین بیش از 500 تریدر وارد اتاق معامله ایشان شدند حالا اسم استاد برازنده نام محمد آهنگری بود.

بله  ایشان توانسته بود خود را به عنوان تامین کننده سرمایه صدها تریدر معرفی کند.

کاری که قبلا مارک فیشر در ایالات متحده با هزار تریدر انجام داده بود.

آغاز به کار رسمی برند فنفیکس پراپ تریدینگ مورد هزاران تریدر ایرانی

شرکت تامین سرمایه فنفیکس ایشان که از سال 1398 تا سال 1401 به صورت محدود فعالیت می نمود، از سال 1402 به صورت عمومی و با نام تجاری FENEFX معرفی شد و الان بهترین و معتبرترین سایت تامین سرمایه در کشور میباشد.

بازهم این کافی نبود …

اواخر سال 1401 به دلیل محدودیت های نظام بانکی و عدم وجود زیرساخت مناسب از کشور مهاجرت کرد و خیلی سریع در کشورهای ترکیه ، امارات و انگلستان اقدام به ثبت شرکت نمود.

در این بین به درخواست خیل عظیمی از تریدرها، و دیدن وضعیت نابسامان معیشتی هموطنان، اقدام به ضبط شاهکاری گرفت که عصاره عمر و 10 سال تجربه ایشان از معامله گری بود.

دوره صفر تا هزار آموزش معامله گری استاد آهنگری

شاهکار صفر تا هزار معامله گری و آموزش فارکس که طی 32 ویدیو جمعا 1600 دقیقه با بالاترین کیفیت ضبط شد که شامل صفرتاهزار هر آن چیزی بود که یک تریدر برای موفقیت نیاز داشت.

اما نقطه جالب، این اثر بی نظیر به صورت کاملا رایگان در تمامی کانال های ایشان پخش شد و دیری نپایید که بیش از صد هزار نفر آموزش صفر تا هزار را دیدند.

حالا علاوه بر ثروت، محمد آهنگری آن چنان شهرت و محبوبیتی کسب کرده بود که بی شک محبوب ترین در بین جامعه تریدینگ ایرانی هاست و دوره صفرتاهزار میراث ابدی محمد آهنگری اصل برای جهانیان میباشد.

تریدر خود ساخته ای که نشد برایش معنی نداشت.

 محمد آهنگری اواخر سال 1402 تصمیم به رونمایی از استراتژی معاملاتی شخصی خود کرد که ادعا داشت با این استراتژی هر تریدر متوسطی توان رسیدن به سوددهی مداوم از بازار را خواهد داشت.

استراتژی معاملاتی MAA در ادامه دوره صفر تا هزار منتشر شد و استقبال بی نظیر تریدر ها از این سبک معامله گری که بر اساس اصل بازار آزاد میباشد حیرت همگان را برانگیخت.

سال 1402 سال شلوغی برای محمد آهنگری بود.

ایشان این سال ناممکن را برای تریدرها ممکن کردند بدین صورت که ایرانی هایی که با فنفیکس کار می کردند علاوه بر دریافت سرمایه از این شرکت، امکان ترید در بهترین بروکرهای جهانی اعم از axi ، oanda ، blackbull ، swissquote  و … را برای خود امکان پذیر می دیدند.

تاسیس بروکر معتبر جهانی موند اف ایکس توسط محمد آهنگری

محمد آهنگری با عقد قرارداد با سنترال بانک انگلستان و چند تامین کننده معتبر دیگر برای اولین بار موند اف ایکس بروکر معتبر در سطح جهانی را افتتاح میکند تا ایرانیان بتوانند با خیال راحت در یک بروکر معتبر ترید کنند.

این بهترین خبر بعد از شاهکار صفرتاهزار برای جامعه تریدینگ ایران بود.

درخواستی که سال هاست تریدرهای زیادی از محمد آهنگری دارند.

ماجراجویی های محمد آهنگری پایانی ندارد و به گفته خود ایشان این شروع راه ایرانیان است.

حالا محمد آهنگری رهبر میدان تریدری تنها نیست و با ارتشی از تریدرهای موفق ایرانی قصد بنای شاهکار دیگری دارد که فعلا پرده از این راز برنداشته است.

منتظر 1403 طوفانی تریدر نابغه هستیم…

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرصت‌سوزی‌ها در پرسپولیس بیش از حد شده است
  • حاج‌صفی، انصاری‌فرد و چشمی از لیست تیم ملی‌ خط خوردند
  • حمید درخشان: فرصت‌سوزی‌ها در پرسپولیس بیش از حد شده است
  • لیست جدید تیم ملی فوتبال اعلام شد | شوک شبانه قلعه نویی به تیم‌ملی
  • اعلام فهرست تیم‌ملی برای دیدار با ترکمنستان/ قلم قرمز قلعه‌نویی بر روی نام کاپیتان‌ها
  • بیوگرافی محمد آهنگری اصل (Mohammad Ahangari Asl) بهترین تریدر ایران
  • هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال
  • اسامی داوران هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال
  • دیدار دوباره نکونام و حقیقی اینبار در دستگردی
  • (ویدئو) پایان سریال محبوب؛ علیرضا خمسه تکلیف پایتخت ۷ را روشن کرد!