Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-06@22:16:13 GMT

بازیگری که شایعه درگذشت‌اش را رد کرد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۹۸۳۶

بازیگری که شایعه درگذشت‌اش را رد کرد

«سیلوستر استالونه» بازیگر کهنه‌کار فیلم‌های اکشن هالیوودی ضمن رد شایعات مبنی بر مرگش گفت: در سلامت کامل به سر می‌برد.به گزارش بلاغ، پس از انتشار شایعه‌ای مبنی بر درگذشت «سیلوستر استالونه» بر اثر ابتلا به سرطان پروستات، این بازیگر ۷۱ ساله آمریکایی در صفحه اینستاگرام خود با تکذیب شایعه مرگش نوشت: لطفا به این حماقت‌ها توجه نکنید، من زنده، سالم و شاد هستم و همچنان مشت می‌زنم!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«فرانک استالونه» نیز در صفحه توئیتر خود نوشت: شایعه مرگ برادرم نادرست است و نمی‌دانم چه ذهن مریض و بی‌رحمی این شایعه را پراکنده است. افرادی این چنین از لحاظ ذهنی بیمارند و شایسته جایگاهی در جامعه نیستند.

«سیلوستر استالونه» بازیگر، کارگردان و نویسنده آمریکایی و برنده جایزه «گلدن گلوب» است که بیشتر به خاطر نقش‌های اکشن در فیلم‌های هالیوودی شهرت دارد. دو نقش به‌یادماندنی «رمبو» و «راکی» از مهم‌ترین فعالیت‌های او در این ژانر هستند. او علاوه بر بازیگری، نویسندگی این فیلم‌ها را نیز بر عهده داشته است.

«استالونه» به‌خاطر بازی در فیلم «راکی» دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار ـ. یکی برای بهترین بازیگری و دیگری برای بهترین فیلمنامه- شد.

او سومین بازیگر سینما است که به‌خاطر یک فیلم، نامزد دریافت این دو جایزه شده است.

پیش از او فقط «چارلی چاپلین» و «اورسن ولز» چنین عنوانی را داشتند. کد مطلب: 350451 مرجع : فارس 

فاطمه(س)؛ الگوی تمام عیار انسانیت در اعصار تاریخ

صادرات پیشکش، واردات را دریابید/ مازندران در چنبره بی‌تدبیری‌ها می‌سوزد

اشرافی‌گری و بی‌توجهی به مستضعفان ارتجاع و حرکات ضدانقلابی است

شهر به احترامتان، تمام قد ایستاد  

شب وداع با ۱۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در قائم‎شهر  

داستان بی‌کفایتی وزیر راه کی تمام می‌شود؟

    بازیگری که شایعه درگذشت‌اش را رد کرد پژمان بازغی و الهه حصاری به «ممنوعه» پیوستند چرا به فاطمه زهرا (س) محدثه می‌گویند؟ «هزارپا» به اکران نوروزی می‌رسد؟ زهراء(س) از تقاضای نامقدور از همسرش علی(ع) پرهیز می‌کرد چرا به وقت شام بهترین فیلم جشنواره فجر امسال بود؟ دعوت‌نامه جایگزین آینه بغل شد فیلم‌های تلویزیون در روز شهادت حضرت فاطمه(س) «پلنگ سیاه» بر بازار سینمای آمریکا چنگ انداخت نگارش سریال «خوشنام» متوقف شد آخرین وضعیت ساخت «زیر آسمان شهر ۴» توزیع کارت آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن برقعی: شعر گفتن برای زهرا(س) را جور دیگری دوست دارم آقای بازیگر: با «ماهور» به جشنواره جهانى فجر مى‌آیم مجیـد صالحی از بازی در این فیلم پشیـمان است!؟ جذابیت سریال‌هایی با فضای دهه ۵۰ برای آقای بازیگر توصیه بازیگر سرشناس به مسافران ترکیه و دبی حضرت زهرا(س) چه کسی را «روحی لک الفداء» صدا می‌زد؟ ماجرای اهدای چفیه شهید مدافع حرم به حاتمی‌کیا آمار رسمی و عجیب از رشد لاک‌پشتی فناوری فضایی  

زهراء(س) از تقاضای نامقدور از همسرش علی(ع) پرهیز می‌کرد

دلیل غیبت سروش جمشیدی در «دورهمی»

تلویزیون چه بر سر «به وقت شام» آورد؟

بازی بازیگر «شیر» در نقش کاپرفیلد

سالار عقیلی: به جوانان جهادگر کشور خدا قوت می‌گویم

هفته‌ای پر حاشیه برای سینما و جشنواره فیلم فجر

چرا تصویربرداری سریال «آنام» متوقف شد؟

ققنوس‌ها بر شانه سینماگران نشست

حاتمی‌کیا این بار خود بازیگر شد

مهمان امشب برنامه «دورهمی»

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت

هیل نخستین بار سال ۱۹۸۲ با نام یوسر هیوز در مینی سریال «پسرانی از مواد سیاه» آلن بلیزدیل بازی کرد و با آن به شهرت رسید. همان سال، او نقش گروهبان پاتنم را در فیلم «گاندی» به کارگردانی ریچارد آتنبرو بازی کرد. هیل در چندین سریال تلویزیونی بریتانیایی دهه ۷۰ و ۸۰ هم ظاهر شد که «من، کلودیوس»، «اتاق‌ها» و «روباه» از جمله آن‌ها هستند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، سال ۱۹۹۷، هیل نقش کاپیتان اسمیت را در فیلم «تایتانیک» جیمز کامرون که برنده ۱۱ جایزه اسکار شد، بازی کرد. او سپس به مجموعه «ارباب حلقه‌ها» پیتر جکسون پیوست و در «دو برج» و «بازگشت پادشاه» در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ در نقش پادشاه تئودن ظاهر شد که فیلم دوم نیز ۱۱ جایزه اسکار دریافت کرد. به این ترتیب هیل در ۲ فیلم از ۳ فیلمی که بیشترین جوایز اسکار را تا به امروز دریافت کرده‌اند، بازی کرده است. فیلم سوم که این رکورد را دارد «بن هور» است.

هیل سال ۲۰۱۵ در نقش دوک نورفولک، عموی آن بولین در مینی سریال «تالار گرگ» بازی کرد. این سریال هم برنده جایزه بفتا برای بهترین سریال درام شد.

برنارد هیل متولد سال ۱۹۴۴ در منچستر بود و در طول دوران بازیگری خود که بیش از پنج دهه را دربرگرفت، در فیلم‌های مهم دیگری، چون «رویای یک شب نیمه تابستان» (۱۹۹۹)، «جنایت واقعی» (۱۹۹۹)، «شاه عقرب» (۲۰۰۲)، «والکری» (۲۰۰۸) و صداپیشگی در انیمیشن «پارا نورمن» (۲۰۱۲) حضور داشت.

آخرین نقش آفرینی وی در کنار مارتین فریمن در درام پلیسی «پاسخ دهنده» است که پخش فصل دوم آن از همین هفته در شبکه یک بی‌بی‌سی شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • «برنارد هیل» درگذشت
  • بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • بازیگر مطرح تایتانیک درگذشت
  • برنارد هیل درگذشت
  • «برنارد هیل»، شاه «تئودون» ارباب حلقه ها درگذشت
  • درگذشت بازیگر «تایتانیک» و «ارباب حلقه‌ها» در ۷۹ سالگی
  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)