Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@02:30:28 GMT

السد 3 - 1 پرسپولیس؛ افتضاح در دوحه!

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۹۸۵۷

السد 3 - 1 پرسپولیس؛ افتضاح در دوحه!

پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا بازی را به السد واگذار کرد.

طرفداری- از ساعت 19:00 امروز (سه شنبه) دو تیم السد و پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند.

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا 
السد قطر-پرسپولیس 
سه شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 19
دوحه-ورزشگاه جاسم بن حمد
گلزنان: بغداد بونجاح(دقیقه 35 و 50-السد)-خوخی(دقیقه 65-السد)
کارت زرد: شجاع خلیل زاده(پرسپولیس)-فرشاد احمدزاده(پرسپولیس)-جلال حسینی(پرسپولیس)-خوخی(السد)

ترکیب دو تیم

السد: سعد الشیب، حمید اسماعیل، مرتضی پورعلی گنجی، پدرو میگل کوریرا، عبدالکریم حسن، سالم الهاجری، ژاوی، یاسر ابوبکر، اکرم عفیف، بغداد بونجاح و  علی اسدلله

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، علی علیپور، گادوین منشا

نیمه اول

بازی در نیمه اول متعادل آغاز شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود، دقیقه 9 پاس ژاوی پشت محوطه جریمه پرسپولیس به بغداد بونجاح رسید که با شوت این بازیکن توپ در دستان علیرضا بیرانوند قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه 15 وحید امیری با یک ضد حمله خوب خود را به محوطه جریمه السد رساند، اما پیش از اینکه علیپور را در مقابل دروازه صاحب توپ کند، مدافع السد توپ را دفع کرد. دقیقه 17 بغداد بونجاح از پشت محوطه جریمه پرسپولیس اقدام به شوتزنی کرد که خلیل زاده پیش از اینکه توپ دروازه تیمش را تهدید کند، آن را دفع کرد. پس از اینکه برای دقایقی بازی متعادل بود، دقیقه 24 فرشاد احمدزاده با یک توپ ربایی خوب خود را به محوطه جریمه رساند تا موقعیت مناسبی نسیب پرسپولیس شود، اما پس بد او باعث شد موقعیت از دست برود و بازیکنان السد صاحب توپ شوند. دقیقه 26 ضربه ایستگاهی السد از جناح راست با ارسال ژاوی در محوطه جریمه به پدرو رسید، اما با ضربه سر این بازیکن توپ از بالای دروازه بیرون رفت.

شرایط بازی تا اواسط نیمه اول به گونه ای بود که متعادل دنبال می شد و هر دو تیم موقعیت های نصف و نیمه ای داشتند، اما هیچکدام از این موقعیت ها خطر جدی را ایجاد نکردند تا دروازه بان ها واکنش سختی نداشته باشند. دقیقه 29 روی حرکت خوب وحید امیری و پاس در عمقش، گادوین منشا در محوطه جریمه صاحب توپ شد اما شوت بد او راه به جایی نبرد. دقیقه 32 سانتر خطرناک حمید اسماعیل با شیرجه خوب بیرانوند دفع شد تا خطری دروازه سرخپوشان را تهدید نکند. دقیقه 35 ارسال بازیکن السد قطر در دهانه دروازه پرسپولیس به بغداد بونجاح رسید که وی در میانه مدافعان پرسپولیس به راحتی با ضربه سر توپ را درون دروازه قرار داد. دقیقه 37 بونجاح در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که با شوت او از کنار دروازه عبور کرد. در ادامه دیگر اتفاقی مهمی رخ نداد تا پرسپولیس نیمه اول را با یک گل به السد واگذار کند.

نیمه دوم

نیمه دوم با حملات بازیکنان پرسپولیس آغاز شد و شاگردان برانکو با فشار بر روی دروازه السد به دنبال جبران گل خورده خود بودند. برخلاف جریان بازی این السد بود که باز هم موفق شد گلزنی کند، دقیقه 50 روی پاس زیبای ژاوی، بغداد بونجاح در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با شوتی محکم توپ را درون دروازه علیرضا بیرانوند قرار داد. دقیقه 53 روی دفع ناقص مدافعان پرسپولیس، ژاوی پشت محوطه صاحب توپ شد که شوت او به شکل خطرناکی از کنار دروازه سرخپوشان عبور کرد. پرسپولیسی ها پس از گل دوم السد رفته رفته پر اشتباه ظاهر شدند و توپ و میدان را به بازیکنان السد واگذار کردند. دقیقه 62 شوت خوخی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با فاصله زیادی از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه 64 علی علیپور از راه دور اقدام به شوتزنی کرد اما توپ با اختلاف زیادی از بالای دروازه السد عبور کرد. دقیقه 65 علی اسدالله در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و پاس رو به بیرون او به خوخی رسید که شوتی دقیق توپ را درون دروازه پرسپولیس قرار داد. دقیقه 68 ضربه ایستگاهی پرسپولیس با ارسال امیری همراه شد که ضربه سر کامیابی نیا را دروازه بان السد در آغوش گرفت. برای چند دقیقه بازی متعادل بود تا اینکه دقیقه 76 ارسال احمدزاده از جناح چپ را پدرو با ضربه سر دفع کرد که نزدیک بود گل به خودی رخ دهد. دقیقه 85 شوت فرشاد احمدزاده از روی خط محوطه پس از برخورد به مدافع السد به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت تا همچنان سرخپوشان در گلزنی ناکام باشند. سرانجام پس از یک بازی فاجعه بار پرسپولیس موفق شد گلزنی کند، دقیقه 93 روی دفع ناقص بازیکنان السد، سیامک نعمتی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی محکم دروازه السد را باز کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری معوقه در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان تاتنهام بود. آنها در نیمه اول با گل تروه چالوبا جلو افتادند و در ۴۵ دقیقه دوم هم با یک گل دیگر به پیروزی ۲-۰ رسیدند.

ویدئو: 331717

بازی پایاپای آغاز شد اما کم کم چلسی سوار بر بازی شد. در دقیقه ۵ شوت جکسون را فن د فن از روی خط برگشت داد و مانع از گل خوردن تیمش شد.

در ادامه چلسی کماکان صاحب توپ و میدان بود اما در خلق موقعیت جدی ناکام بودند. تا اینکه در دقیقه ۲۴ روی ارسال ضربه کاشته از کانر گالاگر، چالوبا با ضربه سر دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۳۳ ضربه فنی و خطرناک مودریک به شکلی نفس‌گیر از کنار دروازه عبور کرد.

دقایقی بعد ضربه سر رومرو از کنار دروازه پتروویچ به بیرون رفت تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

نیمه دوم اما با برتری تاتنهام آغاز شد. در دقیقه ۵۴ ضربه خطرناک کولوسفسکی را پتروویچ گرفت.

دقایقی بعد تاتنهام تا نزدیکی رسیدن به گل پیش رفت. جایی که ضربه جانسون در داخل محوطه جریمه، با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

در ادامه دیگر شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۷۲ ضربه کاشته خطرناک پالمر به تیر دروازه خورد و در برگشت جکسون با ضربه سر دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۸۰ سون هیونگ مین می‌توانست به گل اول برسد اما گیلکریست به خوبی مقابل او مقاومت و توپش را دفع کرد.

در ۱۰ دقیقه پایانی چلسی به خوبی از پیروزی‌اش دفاع کرد و تاتنهام هم توانی برای خلق موقعیت نداشت تا بازی با نتیجه ۲-۰ خاتمه یابد. چلسی با این برد به رده هشتم رسید و ۵۱ امتیازی شد. تاتنهام هم با همان ۶۰ امتیاز در جایگاه پنجم ماند.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون اجازه بزن بزن نداد! + عکس
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • پی‌اس‌جی با این تکل هنوز به فینال امید دارد (عکس)
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس