Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-03-29@11:32:14 GMT

شکست غیر منتظره پرسپولیس مقابل السد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۹۹۳۷

شکست غیر منتظره پرسپولیس مقابل السد

به گزارش"11نیوز"؛ در ادامه هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه C پرسپولیس ایران ساعت ۱۹ در ورزشگاه جاسم بن حمد مهمان تیم السد قطر بود که این دیدار در نهایت با شکست ۳ بر ۱ شاگردان برانکو همراه بود.گل‌های السد را در این دیدار بغداد بونجاح در دقایق ۳۶ و ۵۱ و بولم خوخی در دقیقه ۶۶ به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل پرسپولیس را سیامک نعمتی در دقیقه ۹۳ به ثمر رساند.
نیمه نخست:
دقیقه ۴: ابوبکر در حرکتی توپ را روی دروازه ارسال کرد که علیرضا بیرانوند اجازه نداد فرصتی در اختیار مهاجمان السد قرار بگیرد و توپ را مهار کرد.
دقیقه ۵: بغداد بونجاح حرکتی را از سمت چپ آغاز کرد و در ادامه با یک ضربه پای چپ دروازه را هدف قرار داد که توپ او به بیرون رفت.
دقیقه ۱۱: بغداد بونجاح باز هم پشت محوطه پرسپولیس توپ را در اختیار گرفت اما این بار شوت او را بیرانوند مهار کرد.
دقیقه ۲۶: سفیدپوشان السد باز هم از سمت چپ حرکتی را آغاز کردند تا دروازه پرسپولیس را تهدید کنند. ارسال سفیدپوشان السد پدرو میگوئل را در فرصت خوبی برای گلزنی قرار داد اما ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۲۹: وحید امیری پشت محوطه جریمه السد توپ را در اختیار گرفت و با عبور از یک بازیکن وارد محوطه جریمه شد که در ادامه پاس او برای منشا فرصت خوبی برای این مهاجم ایجاد کرد اما ضربه مهاجم سیه چرده پرسپولیس با بی‌دقتی او به بیرون رفت.
دقیقه ۳۳: حمید اسماعیل با حرکت از سمت راست قصد داشت توپ را برای مهاجمان السد ارسال کند که با دخالت بیرانوند این فرصت از دست رفت.
دقیقه ۳۶: شجاع خلیل‌زاده پشت محوطه جریمه پرسپولیس روی بازیکنان السد مرتکب خطا شد که داور یک ضربه ایستگاهی در اختیار سفیدپوشان قطری قرار داد. در ادامه ضربه بغداد بونجاح با برخورد به دیواره دفاع پرسپولیس به سمت چپ محوطه جریمه رفت. سپس با ارسال توپ روی دروازه مجددا فرصت بسیار خوبی برای بونجاح ایجاد شد تا با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را این مهاجم الجزایری باز کند.
نیمه دوم:
دقیقه ۴۸: وحید امیری حرکت خوبی را درون محوطه جریمه السد انجام داد اما ضربه او را دروازه‌بان حریف مهار کرد.
دقیقه ۵۱: باز هم شاگردان فریرا باز هم پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شدند و این بار هم بغداد بونجاح با ورود به محوطه جریمه با یک ضربه پای راست دروازه پرسپولیس را باز کرد.
دقیقه ۵۴: ارسال توپ روی دروازه پرسپولیس با اشتباه شجاع خلیل‌زاده همراه بود که در ادامه ژاوی هرناندز توپ را در اختیار گرفت اما ضربه پای راست این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۵۶: وحید امیری با یک پاس زیبا برای فرشاد احمدزاده او را در یک فرصت گلزنی قرار داد اما این بازیکن نتوانست ضربه سر را بزند.
دقیقه ۶۶: بولم خوخی با یک ضربه پای راست  از پشت محوطه جریمه دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد و گل سوم تیمش را به ثمر رساند.
دقیقه ۶۹: پرسپولیسی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه وحید امیری با استفاده از این ضربه توپ را روی دروازه ارسال کرد. در  حالی که کمال کامیابی‌نیا در تلاش بود با استفاده از این موقعیت دروازه حریف را باز کند اما توپ را دروازه‌بان حریف مهار کرد.
دقیقه 93: حرکت رو به جلوی شاگردان برانکو در محوطه جریمه السد با چند پاسکاری همراه بود که در نهایت سیامک نعمتی با یک شوت دقیق دروازه السد را باز کرد.
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری (احمد نوراللهی دقیقه ۷۱)، علی علیپور، گادوین منشا (بشار رسن دقیقه ۶۴).
ترکیب السد قطر: سعد الشیب، حمید اسماعیل، مرتضی پورعلی گنجی، پدرو رورو، عبدالکریم حسن، سالم الحجری، ژاوی، یاسر ابوبکر، اکرم عفیف، بغداد بونجاح، علی اسدالله. برچسب ها: پرسپولیس ، السد قطر ، لیگ قهرمانان آسیا ، 11نیوز

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول

تیم ملی فوتبال کشورمان با برتری در چهارمین مسابقه‌اش در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا جواز حضور در مرحله بعدی این رقابت‌ها را کسب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان در چهارمین دیدارش در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا از ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) در شهر عشق‌آباد میهمان تیم ملی ترکمنستان بود که این مسابقه در پایان به برتری یک  بر صفر شاگردان قلعه‌نویی انجامید.

تنها گل تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل ترکمنستان را مهدی قایدی در دقیقه 5+45 به ثمر رساند تا سه امتیازی ارزشمند به صاحب ملی‌پوشان فوتبال کشورمان انجامید. با این پیروزی و با توجه به برتری ازبکستان مقابل هنگ‌کنگ تیم ملی فوتبال کشورمان 10 امتیازی شد و با تداوم صدرنشینی در گروه E دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کرد.

قلعه‌نویی: نتیجه بازی رفت‌مان با ترکمنستان به تاریخ پیوست

 

ترکیب ایران: سیدحسین حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، محمد قربانی (70 - امید نورافکن)، محمد محبی (5+90 - سامان فلاح)، سامان قدوس، مهدی قایدی‌ (70 - علی قلی‌زاده) و مهدی طارمی.

داور: سیواکورن پو اودوم از تایلند

نیمه اول

دقیقه 20: ضربه سر محمد محبی روی توپی که از جناح راست ارسال شده بود، با اختلافی کم فضای بالای دروازه رستم آهالیف را شکافت.

دقیقه 22: مهدی طارمی با یک فرار خوب پشت مدافعان ترکمنستان در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار گرفت و با یک پاس در عرض قایدی را در مقابل دروازه خالی ترکمن‌ها صاحب موقعیت عالی گلزنی کرد، اما این بازیکن به شکلی بسیار عجیب توپ را به بیرون زد.

دقیقه 37: دیدار دوردیف از تیم ترکمنستان اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 39: محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز به دلیل خطا پشت محوطه جریمه تیم ملی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 40: یازجیلیچ قربانف دومین اخطاری ترکمنستان در این بازی لقب گرفت.

دقیقه 44: پاسی که محمد محبی به مهدی طارمی رساند، می‌رفت با یک حرکت آکروباتیک تبدیل به گل اول مسابقه شود، اما ضربه مهاجم ایرانی پورتو باز هم راهی به دروازه ترکمن‌ها نیافت.

دقیقه 5+45: ارسال بلند محمدحسین کنعانی‌زادگان را مهدی طارمی بالاتر از مدافعان ترکمنستان به مهدی قایدی رساند و او با شوتی روی پا توپ را به تور دروازه میزبان مسابقه چسباند.

 

.

 

نیمه دوم

دقیقه 48: آلتیمیرات آنادوردیف که در آغاز نیمه دوم وارد زمین شده بود، می‌رفت تا دروازه تیم ملی فوتبال کشورمان را باز کند، اما ضربه‌اش قدرت لازم را نداشت و در آغوش سیدحسین حسینی آرام گرفت.

دقیقه 55: ارسال میلاد محمدی از جناح چپ را مهدی قایدی با ضربه سر روانه دروازه ترکمنستان کرد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 58: علی‌بیک عبدالرحمانوف وینگر تیم ترکمنستان نیز از کارت زرد داور بی‌نصیب نماند.

دقیقه 65: محمد محبی بعد از یک و دو با مهدی طارمی ضربه‌ای به سمت دروازه ترکمنستان زد که رستم آهالیف موفق به مهار ضربه او شد.

دقیقه 66: ارسال مهدی قایدی به محوطه جریمه ترکمنستان قبل از رسیدن در موقعیتی عالی به محبی در آغوش آهالیف آرام گرفت.

دقیقه 87: بعد از حملات پراکنده ترکمستان پاس رو به عقب محمد محبی به رامین رضاییان رسید که ضربه او در راه رسیدن به تور دروازه ترکمنستان به مدافع این تیم برخورد کرد.

دقیقه 1+90: نام رامین رضاییان هم در بین اخطاری‌های بازی به ثبت رسید، به دنبال خطایی که در میانه میدان روی مهاجم ترکمنستان انجام داد.

دقیقه 3+90: در شلوغی محوطه جریمه تیم ملی فوتبال کشورمان یک بار میلاد محمدی منجی دروازه شد و در ادامه سلیم نورمرادوف نتوانست گل مساوی را به ثمر برساند.

دقیقه 5+90: ارسال رامین رضاییان از میانه میدان را کنعانی‌زادگان با ضربه سر روانه دروازه ترکمنستان کرد که به اوت رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل ترکمنستان در زمین خراب عشق آباد