Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-24@00:59:17 GMT

جنگ ایرانی ها در جدول گلزنان آسیا

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۰۱۳۷

جنگ ایرانی ها در جدول گلزنان آسیا

علیپور اگر برابر السد گلزنی کند آن وقت این رقابت به اوج جذابیت خواهد رسید.به گزارش بلاغ، طارمی در بازی برابر تراکتورسازی درخشان ظاهر شد. دو گل ، یک پاس گل ، یک پنالتی گرفت و یک پنالتی هم هدر داد. او حالا با سه گل در کنار کریم بودیاف مهاجم مراکشی –الجزایری تیم الدحیل قطر صدرنشین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما طارمی جدا از مهاجمان سرشناس و گران قیمت تیم های عربی و شرق آسیا یک رقیب جدی ایرانی در کسب عنوان آقای گلی رقابت های لیگ قهرمانان دارد و او کسی جز علی علیپور نیست. علیپور اگر برابر السد گلزنی کند آن وقت این رقابت به اوج جذابیت خواهد رسید.


رقابت به جای رفاقت
علیپور و طارمی  تا چند ماه قبل دو مهاجم اصلی ترکیب پرسپولیس بودند. علیپور بیشتر سازنده بود و طارمی تمام کننده و نتیجه اش یک قهرمانی ، یک نایب قهرمانی و دو عنوان آقای گلی بود. حالا با حضور طارمی در الغرافه ، رقابت این دو بازیکن که روی فرم بسیار خوبی در این فصل هستند جالب توجه خواهد بود. علیپور در اولین بازی پرسپولیس برابر نسف قارشی دو گل زد تا نشان دهد برای لیگ قهرمانان هم برنامه دارد. طارمی در 4 بازی و علیپور با احتساب بازی با السد در 5 بازی فرصت دارند تا رقابت آقای گلی لیگ قهرمانان را داغ تر کنند. هرچند در لیگ قهرمانان آسیا مهاجمان گرانقیمت زیادی وجود دارند و این ماجرای آقای گلی را جذاب تر می کند.


رقبای طارمی و علیپور
مهدی طارمی (الغرافه) و کریم بودیاف(الدحیل) 3 گل-میسلاو اورسیچ (اولسان هیوندای)، علی علیپور(پرسپولیس)،یوسف العربی(الدحیل)، لروی جورج(ملبورن ویکتوری)، بغداد بونجاح (السد)، دژان دامژانوویچ( سوان بلوئینگز)، لی دونگ کوک(چونبوک موتورز)، ایکرامجون علی بائف(لوکوموتیو تاشکند) با دو گل   و در میان یک گله ها نیز گادوین منشا(پرسپولیس)، علی قربانی(استقلال)، محمد حسینی، مرتضی تبریزی و کی روش استنلی(ذوب آهن) از تیم های ایرانی حضور دارند.

کد مطلب: 350472 مرجع : ورزش سه 

فاطمه(س)؛ الگوی تمام عیار انسانیت در اعصار تاریخ

صادرات پیشکش، واردات را دریابید/ مازندران در چنبره بی‌تدبیری‌ها می‌سوزد

اشرافی‌گری و بی‌توجهی به مستضعفان ارتجاع و حرکات ضدانقلابی است

شهر به احترامتان، تمام قد ایستاد  

شب وداع با ۱۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در قائم‎شهر  

داستان بی‌کفایتی وزیر راه کی تمام می‌شود؟

    جنگ ایرانی ها در جدول گلزنان آسیا حکم ۳۰ سال زندان برای مربی فوتبال متجاوز طارمی در آسیا دو رقمی شد بحران بی‌خبری در رأس هرم فوتبال قدردانی طارمی از هواداران تراکتور مدافع پرسپولیس دیدار با السد را از دست داد معصومی: انصراف از جام جهانی قطعی نیست کریمی: محرومیتم سنگین تر از این بود حسین‌خانی: بیشتر کشتی‌گیران اسرائیلی روس هستند تراکتورسازی به تبریز بازگشت اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل الهلال اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با السد جنگ ایرانی ها در جدول گلزنان آسیا طارمی در آسیا دو رقمی شد لالیگا بازیکنان پولی و نفتی سعودی‌ها را پس زد! قدردانی طارمی از هواداران تراکتور مدافع پرسپولیس دیدار با السد را از دست داد ترکیب احتمالی استقلال مقابل الهلال ۲ بازیکن الهلال در آستانه محرومیت بحران بی‌خبری در رأس هرم فوتبال  

آرزوی ستاره چلسی برای پیوستن به رئال مادرید

افتخاری به اردوی آبی پوشان در مسقط اضافه شد

صعود طارمی به صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان

باخت تحقیر آمیز العین با حضور عمر عبدالرحمن

مصدومیت 2 بازیکن الغرافه در آستانه بازی با تراکتور

پیروزی الغرافه با گلزنی طارمی

جدایی یکی از دستیاران عنایتی

طارمی در بین بهترین های هفته لیگ قطر

فنونی‌زاده: روی کی‌روش را زیاد کرده‌اند!

اتفاق بزرگی که پرسپولیسی‌ها قبل از دربی رقم می زنند

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

به گزارش "ورزش سه"، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است تا در جهنم کینگدام آرنا، موفق از زمین خارج شود. تیم اماراتی توانست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را 4 بر 2 برنده شود و امشب نیز بازی برگشت برگزار خواهد شد، جایی که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرده است.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته است در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی به قهرمانی برسد. اسطوره محبوب استقلالی ها که به عنوان بازیکن قرضی برای العین بازی می کرد، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت برابر دالیان چین 4 بر 2 به پیروزی رسید و مسابقه برگشت نیز دقیقا همین نتیجه و به سود تیم چینی تکرار شد تا اینکه فرهاد مجیدی در لحظات پایانی مسابقه و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، بازی را چهار بر سه کرد تا نماینده امارات به لطف گل زده در خانه حریف، راهی بازی فینال شود.

العین با پیروزی برابر نماینده تایلند در بازی فینال، قهرمان مسابقات شد و مجیدی نیز با پرچم ایران، در جشن قهرمانی شرکت کرد. حالا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلباء، با انتشار ویدیویی از لحظه گلی که برابر دالیان به ثمر رسانده، برای تیم العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرده است.

دیگر خبرها

  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!
  • شهریار آقای گل و دبل لیگ برتر!