Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@14:31:37 GMT

سه گل قطری، برای خراب‌شدن تولد آقا کریم!

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۰۲۳۴

مربی تیم پرسپولیس امروز ۴۴ ساله شد اما قرمزها کادوی تولد خوبی به او ندادند و یکی از بدترین باخت های سال ۹۶ را تجربه کردند.

به گزارش "ورزش سه" کاپیتان سابق تیم پرسپولیس، امروز روی نیمکت این تیم نشست اما بازیکنان حاضر در زمین نتوانستند انتظارات کادرفنی را برآورده کنند. باقری یک فصل و پیش از حضور دوباره در پرسپولیس، در السد بازی کرد و در ۱۱ بازی، ۵ گل برای این تیم به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حال پیروزی در مقابل دو استقلال در هفته آینده میتواند مرهمی بر شکست امروز تیم و تولد خراب شده کریم باقری باشد.

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

پرسپولیس تهران کریم باقری

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابومهدی المهندس؛ سرباز این فرمانده ایرانی بود /این شهید امروز ۷۰ ساله شد +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «شناسنامه‌های زمان شاه دقیق نبودند. بابا بزرگ تعریف می‌کرد: «زمان شاه هر از گاهی مأمور ثبت به شهرهای اطراف می‌آمد و پدر و مادرها برای همه بچه‌ها شناسنامه می‌گرفتند. خواهر برادرها که همسن نبودند؛ اما شناسنامه‌هایشان همسن در می‌آمد.» این را دختر بنیان‌گذار لشکر ۹ بدر و فرمانده شهید ابومهدی المهندس، یعنی «اسماعیل دقایقی» می‌گوید.

بنابر گزارش فارس، شهید دقایقی که پس از شهادت در امیدیه خوزستان به خاک سپرده شد، در دوران دفاع مقدس عراقی‌هایی را که پس از اسارت به دست ایرانیان، توبه می‌کردند دور هم جمع کرد و لشکر ۹ بدر را تشکیل داد تا علیه رژیم بعث مبارزه کنند.

یکی از سربازان این شهید، جمال جعفر محمد علی آل ابراهیم، یا همان ابومهدی المهندس خودمان بود. ابومهدی می‌گفت: «من افتخار می‌کنم که شهید دقایقی فرمانده من بوده.»

دختر شهید دقایقی به خبرنگار فارس خبر داد که همه این تاریخ‌ها اشتباه بوده و تولد اسماعیل دقایقی، ۸ فروردین‌ماه است. او مطلبی ابتدای سررسید سال ۱۳۶۲ پدرش پیدا کرده که سال تولد خود را در آن این طور نوشته: «۲۲ رجب المرجب ۱۳۷۳ مطابق با سال شمسی ۱۳۳۳»

تبدیل تاریخ نشان می‌دهد که ۲۲ رجب سال ۱۳۷۳ مصادف ۸ فروردین‌ماه سال ۱۳۳۳ است. این شهید امروز ۷۰ ساله شد.

سال‌ها بعد پایان دفاع مقدس و شهادت اسماعیل دقایقی، داعش به وجود آمد و لشکر ۹ بدر به حشدالشعبی یا بسیج عراق تبدیل شد که علیه داعش مبارزه می‌کردند. ابومهدی درباره این شهید می‌گفت: «اگر دقایقی نبود، سپاه بدری نبود، حشد شعبی نبود، من نبودم.»

چیزی که درباره این شهید مبهم است، تاریخ تولد اوست که هر رسانه چیز متفاوتی در این باره می‌گوید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888718

دیگر خبرها

  • فرصتی طلایی که طارمی از دست داد
  • ابومهدی المهندس؛ سرباز این فرمانده ایرانی بود /این شهید امروز ۷۰ ساله شد +عکس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند
  • تبریک تولد امام حسن مجتبی(ع) ۱۴۰۳ + متن، پیام، اس ام اس و عکس نوشته ولادت کریم اهل بیت
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!
  • عکس| سلام ویژه سروش رفیعی بعد از جشن تولد
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی
  • جشن تولد ستاره پرسپولیس به همراه دو دخترش
  • آمار جالب کنعانی زادگان در شب تولد سی سالگی اش