Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه سویا اسپانیا این بار میزبان منچستریونایتد است.

طرفداری- در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های سویا و منچستریونایتد به مصاف هم خواهند رفت.

تاریخ زمان مکان داور 2 اسفند 96 23:15 ورزشگاه رامون سانچز پیسخوان کلمنت تورپین

وضعیت دو تیم

تیم سویا در شرایطی بسیار خوب و مساعد میزبان منچستریونایتد از انگلیس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از حضور وینچنتزو مونتلا بر روی نیمکت سویا، این تیم روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و اکنون در دیداری بسیار حساس، رامون سانچز پیسخوان میزبان شیاطین سرخ انگلستان است. سویا در این فصل از مسابقات اروپا، در تمامی رقابت هایی که حضور داشته عملکرد بسیار مناسبی را ارائه داده است. آن ها در لالیگا در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارند و در دو دیدار قبلی شان نیز موفق به پیروزی شده اند. در کوپا دل ری با از پیش رو برداشتن تیم قدرتمند اتلتیکومادرید و کسب دو پیروزی برابر این تیم، به نیمه نهایی رسیده اند. از همه مهم تر، سویا در لیگ قهرمانان اروپا، در گروه E مسابقات قرار داشت. جایی که با تیم هایی چون لیورپول و اسپارتاک به مبارزه پرداخته و سرانجام موفق شد به عنوان تیم دوم گروه، پا به این مرحله مهم از مسابقات سی ال بگذارد. نکته جالب در خصوص سویا، رویارویی این تیم با لیورپول است. لیورپول علی رغم اینکه توانست عملکرد خوبی را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان از خود به ثبت برساند اما برابر سویا موفق به کسب پیروزی نشد و این نشان از عملکرد خوب تیم سویا برابر تیم های انگلیسی خواهد داشت. قطعا سویا در خانه و مقابل دیده گان هوادارانش، به چیزی جز پیروزی فکر نمی کند و با حضور مونتلا در صدر کادرفنی این تیم، آن ها حتما شرایط سختی را برای پر افتخارترین تیم تاریخ فوتبال انگلستان رقم خواهند زد.

منچستریونایتد، پس از سال ها غیبت در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا با هدایت ژوزه مورینیو پا به مرحله حذفی مسابقات گذاشته است و اکنون کار نسبتا مشکلی برابر تیم اسپانیایی خواهد داشت. آقای خاص و شاگردانش در این مرحله به مصاف سویایی می روند که در سال های اخیر دیدار های زیادی را با تیم های انگلیسی داشته، از رقابت فصل گذشته با لسترسیتی گرفته تا برگزاری فینال لیگ اروپا برابر لیورپول. قطعا کار منچستریونایتد در این مسابقه سخت خواهد بود. شیاطین سرخ اکنون در شرایط خوبی به سر می برند. آن ها در لیگ برتر انگلیس علی رغم شکست هفته گذشته برابر نیوکاسل، کماکان در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارند. در مسابقات اف ای کاپ نیز، منچستریونایتد از اوضاعی مناسب برخوردار است و پس از شکست هادرزفیلد، به مرحله بعد رقابت ها راه یافت. البته که مهمترین موضوع در خصوص منچستریونایتد، عملکرد خوب آن ها در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان بوده است. شیاطین سرخ که در گروه A مسابقات قرار داشتند، با 15 امتیاز و تنها یک شکست، به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله حذفی شده اند و حال باید برابر سویا قرار بگیرند. آخرین رویارویی منچستر با تیمی از اسپانیا نیز به مسابقات لیگ اروپای سال گذشته باز می گردد که شیاطین توانستند در مجموع با شکست سلتاویگو، راهی راند بعدی مسابقات شوند. به احتمال فراوان، بازی فردا برابر سویا، اولین بازی الکسیس سانچز برای منچستریونایتد در لیگ قهرمانان بوده و باید دید چه چیزی برای منچستریونایتد و سویا در ادامه پیش خواهد آمد.

ترکیب احتمالی دو تیم

مصدومان و محرومان

نکاتی در خصوص بازی این دیدار، اولین مسابقه رسمی دو تیم خواهد بود. آخرین سال حضور منچستریونایتد در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به فصل 14-2013 بازمی گردد. بازی فردا، پنجاهمین رویارویی منچستریونایتد با تیم های اسپانیایی است. منچستریونایتد برابر تیم های اسپانیایی، در طول تاریخ 13 پیروزی، 20 تساوی و 16 شکست را به ثبت رسانده است. ژوزه مورینیو در زمان هدایت رئال مادرید بارها برابر سویا قرار گرفت. او در برابر سویا آمار 7 برد و تنها 1 شکست را در کارنامه خود می بیند. سویا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، هیچ وقت موفق به ثبت کلین شیت نشده است. سویا 72 درصد از دیدارهای خانگی اش در لیگ قهرمانان را با برد پشت سر گذاشته است. (13 برد در 18 مسابقه) در این مسابقه دو قهرمان قبلی لیگ اروپا به مصاف هم می روند. پیش بینی WhoScored

سویا 1-1 منچستریونایتد

نظرسنجی برای شرکت در نظرسنجی بازی اینجا کلیک کنید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شدند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی، دوشنبه برگزار می‌شود تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند.

سپاهان اصفهان، چادرملوی اردکان، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک و ملوان انزلی هشت تیم راه یافته به این مرحله هستند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز‌های ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس