Web Analytics Made Easy - Statcounter

پائولو فونسکا معتقد است که هر دو تیم رم و شاختار دونتسک سعی دارند که سبک بازی خود را به حریف تحمیل نمایند.

طرفداری - در ادامه دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شاختار دونتسک میزبان آاس رم خواهد بود. به گزارش وب سایت یوفا، پائولو فونسکا سرمربی شاختار در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت:

تمرین در کیف و بازی در خارکیف برای ما عادی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما این را به خوبی می دانیم که اینجا همچون خانه ماست. ما نیازی به این مسئله نداریم که برای تمرینات به اینجا (کیف) بیاییم. ما در تمامی زمان هایی که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنیم، همین روش را پیاده می کنیم.

شاختار دونتسک در مرحله یک هشتم نهایی فصل 2010/11 لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در مجموع دو دیدار با نتیجه 6-2 از سد آاس رم عبور کند. فونسکا در خصوص مقایسه تیمش با تیم تحت هدایت میرشا لوچسکو گفت:

من نمی توانم تیمم را با تیمی که در سال 2011 موفق به شکست دادن رم شد، مقایسه کنم. نتایج آن دیدارها برای بازی فردا اهمیتی ندارد. اکنون تیمی کاملاً متفاوت از آن دیدار هستیم. چه در زمینه کارهای تهاجمی چه در زمینه کارهای دفاعی، روش متفاوتی از فوتبال را به نمایش می گذاریم.

پائولو فونسکا پس از پیروزی مقابل منچسترسیتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و صعود به دور بعدی، با لباس زورو در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی شرکت کرد. آیا او مجدداً چنین کاری خواهد کرد؟ وی می گوید:

من آن لباس ها را دیگر ندارم. تصور می کنم آن لباس ها را باشگاه دارد، اما نه، دیگر برنامه ای برای پوشیدن لباسی شبیه به آن ندارم. اما شما هرگز از آینده چیزی نمی دانید.

فونسکا در خصوص درصد موفقیت تیمش در مقابل رم نیز گفت:

اگر به آمار نگاه کنید، مشاهده می کنید باشگاه هایی که لیگ هایشان برای مدتی طولانی در زمستان متوقف شده است، معمولاً در اروپا موفق نیستند، بنابراین این مسئله از نظر من عیب بزرگی است. اگرچه ما به خوبی برای حضور در این دیدار آماده شده ایم. شاهد مسابقه ای بسیار سخت و تاکتیکی خواهیم بود. هر دو تیم سعی دارند سبک بازی خود را به حریف تحمیل کنند. رم طی سه بازی گذشته چند تغییر تاکتیکی انجام داده است، اما تصور نمی کنم که این مسئله موجب شود عملکردشان تحت تاثیر قرار گیرد. آن ها تیمی بزرگ با بازیکنانی قدرتمند و یک مربی فوق العاده هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه پیگیری شد و تیم فوتبال دورتموند آلمان از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه «وستفالی» میزبان پاری سن ژرمن بود که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود زردپوشان دورتموند خاتمه یافت.

در این دیدار تیم دورتموند موفق شد در دقیقه ۳۶ توسط «نیکلاس فولکروگ» به گل برسد و همین نتیجه تا انتهای کار باقی ماند و پاریسی‌ها با وجود بهره گیری از ستاره‌هایی مانند «کیلیان امباپه»، «عثمان دمبله» و «اشرف حکیمی» نتوانست تغییری در نتیجه ایجاد کند تا این تیم فرانسوی دست خالی از آلمان برگردد و چشم به بازی برگشت داشته باشد.

در دیگر دیدار این مرحله شامگاه چهارشنبه تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید به مصاف هم رفته بودند که این دیدار با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسیده بود. دیدار برگشت این مسابقات روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد تا تکلیف فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود.

کد خبر 6094771

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • فقط از مسی برآمده بود؛ رکورد فوق‌العاده جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • «پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود