Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@18:08:08 GMT

فرماندار جدید تبریز معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۰۶۶۷

فرماندار جدید تبریز معرفی شد

به گزارش ایسکانیوز، علیار راستگو تیر ماه ۱۳۹۵ به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند منصوب شده بود که امروز با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار تبریز منصوب شد.

گفتنی است راستگو دانش آموخته دانشکده حقوق دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد است که ریاست دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تصدی فرمانداری‌های شهرستان‌های کلیبر، مراغه، جلفا، آذرشهر و مرند، معاونت اقتصادی و بین‌المللی منطقه آزاد ارس، معاونت اقتصادی مجتمع صنعتی تراکتورسازی و منطقه اقتصادی سهلان، مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری کردستان را در کارنامه خود دارد.

لازم به توضیح است که مراسم تکریم و معارفه وی فردا چهارشنبه در شورای اداری تبریز برگزار می‌شود.

901

کردستان فرمانداری وزیر کشور

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در همایش منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان گفت : با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم و این استان باید به عنوان الگویی برجسته برای همه معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود : پیام اجلاس منطقه ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری ، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد.

دیگر خبرها

  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • معرفی ٤٠٠ هزار میلیارد تومان پروژه در همایش کرمان آیدکس/ رفسنجان از گردنه توسعه استان خارج شده است
  • مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در تبریز
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اصلاح شود