Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:23:55 GMT

توقف کمک‌های مالی سوئیس به آکسفام

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۰۷۲۳

توقف کمک‌های مالی سوئیس به آکسفام

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سوئیس پرداخت کمک مالی به ارزش  بیست میلیون فرانک سوئیس  را به سازمان خیریه آکسفام متوقف کرد.  

وزارت  خارجه سوئیس اعلام کرد باید درباره  مسایلی که در خصوص رسوایی اخلاقی کارکنان این سازمان مطرح شده است، کاملا روشن توضیح داده  شود.

سازمان خیریه غیرانتفاعی آکسفام که مقرش در انگلیس است، طی روز‌های گذشته  در گزارش‌های مختلفی  متهم به رسوایی جنسی و مالی از سوی اعضای این سازمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر و شماری از کارکنان آکسفام در هائیتی که برای امداد به زلزله زدگان سال ۲۰۱۰ به این کشور اعزام شده بودند، به برپایی مرکز فساد در یکی از مهانخانه‌ها متهم شده‌اند.

به گفته گیورگ فاراگو، سخنگوی وزارت خارجه سوئیس این کشور بین سال‌های  ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷  حدود بیست میلیون فرانک سوئیس به پروژه‌های آکسفام کمک مالی کرده است. این کمک مالی برای کشور‌های مختلفی مانند یمن، عراق، چاد و مناطق فلسطینی در نظر گرفته شده بود.

وزارت خارجه سوئیس با انتقاد شدید از رسوایی اخلاقی کارکنان این سازمان  اعلام کرده است: سوء استفاده جنسی از انسان‌هایی که در شرایط ضروری  به سر می‌برند،  تهوع آور است. وزارت خارجه سوئیس می‌گوید که هنوز زود است تصمیمی برای پایان همکاری با این سازمان خیریه گرفته شود.

 روزنامه تایمز به تازگی مقاله‌ای چاپ کرده است که نشان می‌دهد کارکنان آکسفام هنگام حضور در هائیتی تخلفات اخلاقی و جنسی داشته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران

برخی گزارش ها از تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران به دلیل جابجایی اجباری خبر می دهند.

به گزارش عصر خبر؛ در پی تخلیه شدن ساختمان شرکت پخش منطقه تهران واقع در خيابان بهار به دلیل نا ایمن بودن، کارکنان این شرکت به اجبار به ساختمان انبار نفت شركت ملي پخش فرآورده ها واقع در باقر شهر در حاشیه جنوبی شهر تهران منتقل شده اند.   بنا به این گزارش؛ این جابجایی اجباری با اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران رو برو شده و آنها امروز در محوطه حیاط این شرکت دست به تحصن زده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش ۲ برابری کارت آزاد جایگاه های سوخت در ایام نوروز جزئیات سهمیه بندی بنزین 1403 / سهمیه اسنپ و تپسی قطع می‌شود مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • آمریکا مانع تحقق صلح در یمن و توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه است
  • صنعا: واشنگتن مانع صلح در یمن و توقف کشتار در غزه است
  • «استون‌هنج» چه ارتباطی با «ماه» دارد؟ (+عکس)
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)