Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@16:56:07 GMT

تجمع مردم گناباد در محکومیت دراویش اغتشاش‌گر

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۱۰۷۶

تجمع مردم گناباد در محکومیت دراویش اغتشاش‌گر

مردم گناباد به دعوت حوزه علمیه این شهرستان فردا در محکومیت اقدام رذیلانه دراویش علیه امنیت کشور تجمع می‌کنند.

به گزارش مشرق، مردم گناباد به دعوت حوزه علمیه این شهرستان در محکومیت اقدام رذیلانه و ددمنشانه‌ی فرقه ضاله دراویش علیه امنیت کشور تجمع خواهند کرد.

رئیس حوزه علمیه امام رضا(ع)  گفت: به شهادت رساندن چند تن از نیروهای امنیتی توسط دراویش اوج وحشی‌گری پیروان این فرقه ضاله را ثابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

اعلام برائت مردم گناباد از دراویش اغتشاشگر فیلم/ صحبت‌های فرمانده نیروی انتظامی با نماینده دراویش فیلم/روایت مردم از جنایت دراویش اغتشاشگر

حجت‌الاسلام حسین امامی افزود: اقدام ددمنشانه‌ی این فرقه در ایام شهادت فاطمه زهرا(س) دل‌های همه‌ی مومنین را جریحه‌دار کرد بنابرابن مردم گناباد فردا این هتک حرمت را محکوم می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین مردم انقلابی و مومن گناباد از حیثیت خود دفاع و از اینکه نام این شهرستان به نام این فرقه اضافه شده است، اظهار انزجار خواهند کرد.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز یکشنبه در محل دانشگاه ایلام، تجمع و راهپیمایی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت وحشی‌گری حکومت ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی ملت مظلوم فلسطین برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی رضا حسینی نیا مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام برگزار شد.

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در این راهپیمایی حضور یافته و ضمن حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین، انزجار خود را از وحشی‌گری دولت و پلیس ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان آزادیخواه حامی مظلومان غزه اعلام کردند.

کد خبر 6090974

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان گناباد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشجویان ایلامی در محکومیت آمریکا
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا برگزار شد
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • هشدار: شرایط پسماند در استان ایلام مناسب نیست