Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی اردستان، گفت: سطح زیر کشت چغندر علوفه ای شهرستان اردستان به بیش از ۳۵۰ هکتار می رسد که پیش بینی می شود از این سطح ۲۱ هزار تن چغندر برداشت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان،علی اکبر صالح در گفتگو بااین پایگاه خبری اظهار کرد: مراحل داشت و برداشت چغندر علوفه ای در اردستان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سطح زیر کشت چغندر علوفه ای شهرستان اردستان به بیش از 350 هکتار می رسد که پیش بینی می شود از این سطح  21 هزار تن چغندر برداشت شود.

مدیر جهاد کشاورزی اردستان گفت: عمده محصول چغندر علوفه ای مربوط به دهستان ریگستان در بخش زواره بوده و بیش از 90 درصد تولید آن به استان قم صادر می شود.

صالح با بیان اینکه مراحل برداشت شلغم علوفه ای نیز در اردستان آغاز شده، تصریح کرد: سطح زیر کشت شلغم علوفه ای در اردستان به بیش از 250 هکتار می رسد.

وی تاکید کرد: پیش بینی می شود امسال 11 هزار و 250 تن شلغم برداشت شود که عمده این محصول نیز از دهستان ریگستان بخش زواره بوده و به مرکز استان و استانهای همجوار صادر می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت پنج هزارتن دانه روغنی کلزا در شوشتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امسال حدود سه هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان به دانه روغنی کلزا اختصاص یافته است . 

مسئولان جهاد کشاورزی کشت کلزا را بهترین جایگزین نوبتی با گندم می‌دانند و یک مرکز خرید هم قرار است شبانه روزی محصول تولیدی کشاورزان را خریداری کند.

شوشتر یکی از قطب‌های تولید کلزا در خوزستان محسوب می‌شود.

پیش بینی می‌شود امسال ۶۳ هزار تن کلزا در استان خوزستان برداشت شود.

برداشت کلزا در شوشتر تا نیمه دوم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشت و برداشت صد‌ها تن کلم چینی در ژاپن (فیلم)
  • پیش بینی برداشت پنج هزار تن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • پیش بینی برداشت پنج هزارتن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • تولید سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن یونجه در شهرستان میاندوآب
  • پیش بینی برداشت بیش از ۹۰ هزار تن گندم در میاندوآب
  • پیش بینی تولید بیش از ۹۳ هزار تن محصول گندم در شهرستان میاندوآب
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۷۰ هزار تن محصول از مزارع «گیلانغرب»
  • آغاز برداشت دانه‌های طلایی گندم در شادگان
  • پیش بینی برداشت بیش از ۲ هزار تن باقلا در ایلام
  • پیش بینی برداشت ۷۵ هزار تن گندم در بهبهان