Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-27@15:24:33 GMT

حمله گرگ به روستائیان در شهرستان سمیرم

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۱۳۰۴

حمله گرگ به روستائیان در شهرستان سمیرم

به گزارش امتداد، بنابر گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، در این حادثه دو نفر از اهالی روستای کهنگان دچار مصدومیت در ناحیه دست و کتف شدند که با حضور به موقع نیروی های اورژانس پس از درمان اولیه به مرکز درمانی انتقال یافتند.

کارشناسان محیط زیست از تخریب زیستگاه‌های طبیعی و از بین بردن طعمه‌های وحشی توسط عوامل انسانی، شکار بی‌رویه گراز و خرگوش (منابع غذایی گرگ‌ها) توسط اهالی، انباشت غیراصولی زباله در حاشیه روستاها و شهرها، زنده‌گیری توله‌های گرگ برای جفتگیری با سگ و سپس رهاسازی هیبرید سگ و گرگ (گرگاس) در طبیعت به دلیل تربیت‌ناپذیر بودن و عدم توانایی شخصی در نگهداری از آنها به عنوان مهم‌ترین دلایل ورود گرگ‌ها به حریم زندگی انسان‌ها و حمله به کودکان یاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از راه‌های راندن گرگ ایجاد سرو صدا است. در زمان حمله گرگ سر و صدا کنید. گرگ‌ها برای تعیین قلمرو زوزه می‌کشند و سر و صدایتان باعث می‌شود فکر کنند شما هم در حال تعیین قلمرو هستید. همچنین محکم گام بردارید زیرا گرگ ها به دنبال افراد سالخورده و ضعیف هستند.

بیشتر بخوانید: افسانه دره اسرارآمیز در دامنه سبلان +عکس فروش گرگ‌های اهلی با اخلاق سگی +عکس فیلم/ حمله گرگ ها به گله بوفالوها true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مربی پرورشی مدرسه ۲۲ بهمن شهر سمیرم گفت: هدف از برپایی این بازارچه اشنایی دانش اموزان با بازار کسب و کار مدیریت پول و مسئولیت پذیری است.

صدیقه قاسمی افزود: در این بازاراچه محصولات سالم توزیع شد.


دبستان ۲۲ بهمن با ۱۶۰ دانش اموز در مرکز شهر سمیرم واقع شده است.

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • فیلم| بارش برف در ارتفاعات سمیرم
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟