Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ همزمان با شهادت حضرت زهرا س،شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار ،که بعد از گذشت دو سال ،پیکر پاکش در سوریه تازه تفحص شده، بر روی دستان مردم شهید پرور قرچک تشییع و در کنار دیگر  دوستان شهیدش در آستان مقدس امامزاده بی بی زبیده س، آرام گرفت.

شهید «سید احسان میرسیار» ۲۱ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۴ در حین عملیات مستشاری هنگام درگیری با نیروهای تکفیری در سوریه به شهادت رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سید احسان میرسیار از نیروهای صابرین سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ است که بهمن‌ماه ۹۴ در سوریه مفقودالاثر شده بود.

پس‌ازاین واقعه تصور می‌شد که وی به اسارت نیروهای تکفیری درآمده است. اما بعد از گذشت ۲ ماه خبرهایی که از اسارت تا شهادت سید احسان میرسیار زمزمه می‌شد، بالاخره پس از بررسی‌های انجام‌شده شهادت این رزمنده دلاور تأیید شد.

اما جسد وی در دسترس نبود و تصور می‌شد که نیروهای تکفیری جسد این شهید را منتقل کرده‌اند.

وی از بسیجیان پایگاه حضرت حر زیباشهر قرچک بوده است و در کارنامه خود مبارزه با گروهک پژاک را نیز دارد.

شهید میر سیار متولد سال 59 و  دارای ۳ فرزند دختر  بنام زهرا،زینب و رقیه است.

خبرنگار: فاطمه خانی

 عکاس: مریم برزگر

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت مستشار سپاه در حمله هوایی به سوریه

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ بهروز واحدی از مستشاران سپاه در حملۀ بامداد امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دیرالزور سوریه شهید شد.
پاسدار بسیجی بهروز واحدی از نیرو‌های سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج بود که در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید.
از این شهید مدافع حرم یک فرزند ۲ ساله به یادگار مانده است.
اطلاعات تکمیلی و زمان تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام متعاقبا اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • شهادت پاسدار بهروز واحدی در سوریه
  • شهادت یکی از رزمندگان سپاه در سوریه
  • جزئیات جدید درباره پاسدار نیروی قدس سپاه که در سوریه به شهادت رسید
  • شهادت «بهروز واحدی»؛ بسیجی مدافع حرم در سوریه
  • شهادت پاسدار بهروز واحدی در دیرالزور سوریه
  • حمله اسرائیل به سوریه / نیروی سپاه شهید شد
  • شهادت مستشار سپاه در حمله هوایی به سوریه
  • شهادت مستشار سپاه در سوریه
  • اولین شهید ایرانی مدافع حرم در سال ۱۴۰۳
  • شهادت یکی دیگر از فرزندان مدافع حرم البرز