Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@19:34:26 GMT

برگزاری نمایشگاه الکامپ در استان خوزستان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۲۲۴۸

برگزاری نمایشگاه الکامپ در استان خوزستان

مشاور فناوری اطلاعات و ارتباطات استاندار خوزستان، گفت: این نمایشگاه 13 تا 16 اسفند ماه امسال در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی اهواز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، طیبه اسماعیلی اظهار کرد: نمایشگاه الکامپ خوزستان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با مدیریت نظام صنفی رایانه‌ای استان سه سال متوالی در اهواز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال با توجه به تحولی که در حوزه فعالیت های فضای مجازی، بخش خصوصی و شرکت‌ های نوپا یا استارتاپ ها انجام شده امیدواریم شاهد نمایشگاه متفاوتی نسبت به سال گذشته باشیم.

مشاور فناوری اطلاعات و ارتباطات استاندار خوزستان، با بیان اینکه امیدواریم نمایشگاهی شایسته استان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات باشد، تصریح کرد: با همکاری استانداری، شرکت‌ های بخش خصوصی و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر نهاد های مرتبط برگزار می شود.

اسماعیلی با اشاره به بخش های مختلف در این نمایشگاه خاطر نشان کرد: بخش دولت الکترونیک جهت ارائه توانمندی‌ های دولت در حوزه الکترونیک پیش بینی شده که در سالن جداگانه ای دستگاه های اجرایی که خدمات الکترونیک به مردم ارائه می دهند، حضور خواهند داشت و خدمات خود را به نمایش می گذارند. استانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی در سالن دولت الکترونیک حضور فعال خواهد داشت.

وی بیان کرد: شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات از خوزستان و همچنین از استان های دیگر در نمایشگاه حضور می یابند همچنین اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت و سرویس تلفن همراه در نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

مشاور فناوری اطلاعات و ارتباطات استاندارخوزستان افزود: در بخشی با عنوان الکامپ استارز شرکت‌ های نوپا و بخش بازی‌ های رایانه‌ای و فروشگاهی به صورت گسترده در نمایشگاه حضور می یابند.

وی یادآور شد: در حاشیه نمایشگاه الکامپ کارگاه های آموزشی پیش بینی شده که در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات خدمات آموزشی خواهند داد.

اسماعیلی گفت: مسابقاتی بین استارتاپ های شرکت کننده در نمایشگاه برگزار می شود که ان شاالله شاهد نمایشگاهی با نشاط و با انگیزه برای کسب و کارهای حوزه فاوا خواهیم داشت و نوید بخش اشتغال در خوزستان باشد.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه

همراه اول با پلتفرم‌های دیجیتال خود راهی نمایشگاه بین‌المللی Mobilefest ترکیه شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف معرفی توانمندی‌های فنی و مخابراتی ایران به رویداد Mobilefest ترکیه رفت.

رویداد Mobilefest که از تأثیرگذارترین رویداد‌های فناورانه حوزه اوراسیا است، بر «شبکه سازی و ایجاد ارتباط با رهبران» صنعت ارتباطات از طریق مشاهده دستاورد‌های تکنولوژیک برند‌ها در بخش نمایشگاهی و دریافت بینش‌ها و تجربیات واقعی از سخنرانی‌ها و ارائه‌های تخصصی تمرکز دارد.

بخش‌های موضوعی این نمایشگاه نیز متشکل از «ارتباطات و سرویس‌های تلفن همراه»، «خدمات ابری و دیتاسنترها»، «امنیت سایبری»، «دستگاه‌ها و تجهیزات»، «بلاکچین و متاورس» و «استارتاپ ها» می‌شود که غرفه همراه اول مستقر در نخستین بخش موضوعی این رویداد است.

همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت‌هایی در حوزه‌های «کسب و کار سازمانی»، «تحقیق و توسعه» و «سرمایه گذاری جسورانه» و با شعار «هدف گیری بی‌نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده تا به کشف فرصت‌های جدید سرمایه گذاری مبادرت ورزد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در نظر دارد طی برگزاری این رویداد سه روزه، از جدیدترین بستر‌های دیجیتال توسعه یافته خود در حوزه‌های سلامت و توریسم رونمایی کند و به معرفی ۱۲ سرویس دیجیتال دیگر بپردازد.

اپراتور اول تلفن همراه ایران در کنار سه اپراتور اصلی تلفن همراه ودافون، ترک تلکام و ترکسل کشور ترکیه، در بخش نمایشگاهی Mobilefest و در قالب غرفه‌ای دو طبقه حضور دارد.

در این نمایشگاه که با مشارکت حدود ۳۰۰ شرکت جهانی برگزار می‌شود، اپراتور‌های تلفن همراه، تولیدکنندگان دستگاه‌های ارتباطی و ارائه دهندگان خدمات فناوری از سراسر جهان حضور دارند و از ۲۵ تا ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ (۶ تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات