Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@08:32:00 GMT

استقرار نیروهای هلال‌احمر در محل سقوط هواپیما

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۲۳۸۱

استقرار نیروهای هلال‌احمر در محل سقوط هواپیما

مسعود وکیلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به گزارش هواشناسی بر نامساعد شدن شرایط جوی در روز چهارشنبه گفت: تلاش می‌شود تا قبل از تاریکی هوا اجساد منتقل شوند.
وی عنوان کرد: تیم‌های امدادگران واکنش سریع و کوهستان که می‌توانند در ارتفاعات چهار هزار متری جست و جو کنند نیز در شهرستان دنا برای اعزام با بالگرد به حالت آماده باش کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وکیلی تصریح کرد: 12 گروه امدادی از جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از جمله تیم‌های تخصصی کوهنوردی از همان ساعات اولیه روز یکشنبه وقوع حادثه به محل این سانحه هوایی اعزام شده‌اند.
پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد.
این هواپیما از نوع «ای تی آر 72» پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام نهادهای ذی‌ربط خبر سقوط آن در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم در 14 مایلی فرودگاه یاسوج اتفاق می‌افتد. این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
هواپیمای حادثه دیده از نوع ای تی آر 72- 200 بود که شرکت هواپیمایی آسمان از سال 1993 میلادی در اختیار داشت.
این هواپیما 25 سال عمر و گنجایش 78 سرنشین با دو خلبان را داشت.
6110/7531
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمشدگان تنگه دار نوشهر پیدا شدند

ایسنا/مازندران با تلاش جمعیت هلال احمر نوشهر ،۱۵ نفر از گمشدگان جنگل تنگه دار نوشهر که روز جمعه مسیر را گم کرده بودند، پیدا شدند.

سمانه حمیدی نیا رییس جمعیت هلال احمر نوشهر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گزارش مفقود شدن ۱۵ نفر در جنگل‌های تنگه دار کشکسرای نوشهر ،اظهار کرد: ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه جمعه گزارش مفقودی این افراد از استان به ما گزارش شد و بلافاصله نیروهای ما برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی  با اشاره به اعزام دو تیم از پایگاه سی سنگان و هلال احمر برای جستجوی افراد که همگی مرد و اهل تهران و کرج بودند،افزود: ساعت ۲۳ همه افراد توسط نیروهای هلال احمر نوشهر پیدا شدند و جهت اسکان و تغذیه به پایین دست انتقال یافتند.

حمیدی نیا علت گم شدن افراد را بارش باران و خروج از مسیر عنوان کرد و گفت: خوشبختانه حال همه افراد مساعد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • گمشدگان تنگه دار نوشهر پیدا شدند
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار