Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@19:51:16 GMT

مسی با طلسم‌شکنی کونته را زمین‌گیر کرد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۲۴۵۴

مسی با طلسم‌شکنی کونته را زمین‌گیر کرد

تیم فوتبال بارسلونا در دیدار رفت خود مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا با خوش شانسی از شکست فرار کرد.

به گزارش مشرق، تیم های فوتبال چلسی و بارسلونا سه شنبه شب دیدار رفت خود را در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استمفورد بریج لندن برگزار کردند که در پایان به تساوی یک بر یک دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا بازی را مطابق انتظار با میدانداری آغاز کرد و چندین موقعیت خلق کرد که مهمترین آن ضربه سر خطرناک پائولینیو روی پاس لیونل مسی بود. در مقابل چلسی نیز دو بار روی حرکات ادن هازارد خطرناک ظاهر شد.

در دقیقه ۳۰ بازی راکیتیچ بخاطر خطا روی ویلیان کارت زرد دریافت کرد و آلونسو هم ضربه کاشته خود را به آرامی زد که تراشتگن آن را مهار کرد. بعد از آن بود که به یکباره چلسی موجی از حملات خود را به راه انداخت.

در دقیقه ۳۳ ویلیان با شوت دقیق خود از پشت محوطه جریمه تیر عمودی دروازه بارسلونا را به لرزه در آورد. این در حالی بود که تراشتگن فقط نظاره گر این صحنه شد.

ویلیان در دقیقه ۴۰ بار دیگر اقدام به شوتزنی کرد و جالب اینکه این باره هم شوت او به تیر عمودی دروازه بارسلونا اصابت کرد تا بدشانسی های چلسی به اوج خود برسد. دقایقی بعد هازارد با شوت سر ضرب خود دروازه بارسلونا را به شدت تهدید کرد.

نخستین خطر نیمه دوم را بارسلونا ایجاد کرد. ضربه پای چپ سوارز را کورتوا با نوک انگشتان خود دفع کرد.

ویلیان در دقیقه ۶۲ زهر خود را ریخت و دروازه بارسلونا را با شوت دقیق خود باز کرد. عجیب بود که بارسلونا برنامه ای برای بستن فضای شوتزنی او نداشت.

بارسلونا که فشار حملات خود را افزایش داده بود در دقیقه ۷۵ کار را به تساوی کشاند. یک پاس عرضی اشتباه در خط دفاع چلسی باعث شد اینیستا به توپ برسد و لیونل مسی را در موقعیت گلزنی قرار دهد تا او هم با ضربه دقیق خود کار را به تساوی بکشاند. این برای نخستین بار بود که مسی به چلسی گل می زد.

بازی در دقایق پایانی فشرده و محتاطانه پی گرفته شد و در نهایت با تساوی یک بر یک پایان یافت.

بارسلونا از این تساوی کاملا راضی به نظر می رسید و با آرامش بیشتری به استقبال دیدار برگشت خواهد رفت.

منبع: مهر ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن

سردار آزمون فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی‌هایش مقابل تیم سابقش نداشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) به صورت همزمان از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها رم با وجود حملات زیاد، به بایرلورکوزن باخت و نبرد مارسی و آتالانتا با تساوی همراه بود.

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم فوتبال رم برابر میهمان آلمانی خود بایرلورکوزن با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داد. فلورین ویرتز در دقیقه 28 و رابرت آندریخ در دقیقه 73 گل‌های قهرمان جدید بوندس‌لیگا را به ثمر رساندند تا این تیم گام بلندی به سوی فینال بردارد و شانس خود برای کسب سه‌گانه را افزایش دهد. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در دقیقه 79 این بازی به جای روملو لوکاکو به میدان رفت، اما نتوانست دروازه تیم اصلی خود را باز کند. 

شاگردان ژابی آلونسو اکنون ۴۷ بازی است که شکست نخورده اند.

در بازی دیگر که در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی برگزار شد تیم فوتبال مارسی برابر آتالانتا به تساوی یک - یک رضایت داد. جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 11 گل نخست را برای نماینده ایتالیا به ثمر رساند و شانسل امبما در دقیقه 20 گل تساوی را برای میزبان فرانسوی زد.

دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا پنجشنبه هفته آینده به میزبانی لورکوزن و آتالانتا برگزار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • گل نیکولاس جکسون به تاتنهام روی ریباند ضربه ایستگاهی دیدنی پالمر (چلسی 2-0 تاتنهام)