Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عزیزالله افضلی عصر دوشنبه در هشتمین جلسه شورای شهرری به ایام پایانی سال و خریدهای نوروزی و ورود مسافران زیارتی و سیاحتی به این شهرستان اشاره کرد و افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری با همکاری فرمانداری، اداره تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف طرح نظارت بر عمکرد اصناف رااز15 اسفندماه سالجاری تا 15 فرودین 97 اجرا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی کنترل و نظارت بر بازار شب عید و قیمت های کالاهای ضروری را در ایام نوروز مهم ارزیابی کرد و عنوان داشت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از ساعت هشت صبح تا هشت شب به صورت ویژه در سطح این شهرستان گشت زنی خواهند کرد و با هرگونه تخلف اصناف در خصوص کم فروشی، عدم درج قیمت بر روی کالاها و گران فروشی به شدت برخورد خواهند کرد.
افضلی ادامه داد: نظارت بر بازار عید در قالب طرح نظارتی نوروز 97 به وسیله 45 بازرس در سطح شهرستان ری اجرا خواهد شد.
وی در ادامه به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان ری اشاره کرد و ابراز داشت: سیاست و برنامه اصلی ستاد اقتصاد مقاومتی و تنظیم بازار کشور با برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا با توجه به اقتصاد حاکم در کشور تکلیفی است از همین جهت باید این نمایشگاه برگزار شود.
افضلی به تقاضای و نیاز بالای مردم در خصوص کالاهای اساسی شب عید اشاره کرد و افزود: نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا باهدف عرصه کالاهایی با کیفیت متوسط و با قیمت مناسب ایجاد می شود تا جلوی هرگونه سواستفاده برخی اصناف و افراد سودجو را در سطح کشور و شهرستان ری بگیرد.
وی با بیان اینکه کالاها باید با سود 10 تا 20 درصد در نمایشگاه عرصه مستقیم کالا به مشتری ها ارائه شود اظهار داشت: جهاد کشاورزی وظیفه تامین برخی کالاهای اساسی مانند نان، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، شکر، برنج، تخم مرغ، میوه، قند و روغن نباتی را برعهده دارد ولی نباید توزیع کالاها به گونه ای باشد که عرضه از تقاضا بالا ترباشد و تولید کنندگان ضرر کنند.

* اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری باید به اداره کل مستقل جنوب استان تهران ارتقاء یابد
افضلی در بخش دیگر سخنان خود به فعالیت 3 هزار و 300 واحد صنعتی کوچک و متوسط در سطح شهرستان ری اشاره کرد و افزود: شهرستان ری در حوزه صنعت به تنهایی رتبه چهاردهم را در میان استان های کشور و رتبه نهم را در حوزه اصناف کشور دارد از همین رو باید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری به اداره کل مستقل جنوب استان تهران ارتقاء یابد.
وی شهرستان ری را یکی از قطب های صنعتی کشور و مرکز کسب و کار استان تهران عنوان کرد و افزود: نظارت بر 33 معدن فعال آهگ، سنگ لاشه، مس، مخروط کوهی، گرانیت، سولفات، گچ و خاک رس نیازمند امکانات و نیروی انسانی بیشتری است.
افضلی به وجود انبارهای متمرکز دپو کالای تهران و کشور در شهرستان ری اشاره کرد و یادآور شد: شهرستان ری وظیفه لجستیک استان تهران و به نوعی کل کشور را بر عهده دارد از همین رو باید نیرو و امکانات بیشتری برای نظارت بر انبارها و مبارزه با دپو کالای قاچاق در این شهرستان وجود داشته باشد.
هشتمین جلسه شورای شهرری عصر دوشنبه با حضورحسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش، اعزیزالله فضلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری، زهره عبادتی رییس اداره محیط زیست شهرستان ری و جمعی از نمایندگان شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان ری در شهرری برگزار شد.
تهرام/ 3218 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع گوشت منجمد در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کردو گفت: از امروز توزیع گوشت منجمد گوسفندی وارداتی - گوشت منجمد گوساله و همچنین مرغ منجمد  در واحد‌های صنفی منتخب و   فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز شد .
مهدی برهانی افزود:  در ۲ نقطه شهر سمنان شامل بازارچه روز شهرداری روبروی صدا وسیما و همچنین در غرفه واقع در خیابان سعدی بالاتر از سه راه شهدا  ، گوشت منجمد گوسفندی عرضه میشود.
وی با بیان اینکه گوشت منجمد گوسفندی در روز‌های آینده در دیگر شهرستان‌ها هم توزیع میشود گفت: قیمت گوشت منجمد گوسفندی بصورت میانگین از ۲۴۰ تا ۲۸۵ هزار تومان است.
به گفته مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گوشت منجمد گوساله هم به قیمت ۲۸۵ هزار تومان و گوشت مرغ منجمد ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف تخلف ۷۳ میلیارد تومانی برای گران فروشی شکر در سبزوار
  • آغاز نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام نوروز
  • ۱۱ هزار مورد بازرسی برای مقابله با قاچاق در قم انجام شد
  • دولت امور نظارتی بازار را به بازار واگذار کرد
  • آغاز توزیع گوشت منجمد در استان سمنان
  • تعطیلی و پلمب واحد‌های پرتخلف جزو اولویت‌های طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و عید نوروز
  • نظارت ۷۰۰ بازرس بر مراکز خدمات‌دهنده به مسافران نوروزی گلستان
  • گشت نظارتی ویژه ماه رمضان و نوروز در هرمزگان
  • آغاز به‌کار ستاد سفر در شهرستان شیراز
  • توزیع ۳ تن شکر و یک تن مرغ در نمایشگاه بهاره ساری