Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 5-0 بشیکتاش را شکست داد و صعودش به مرحله بعد را تا اندازه زیادی قطعی کرد.در این دیدار شاگردان یوپ هاینکس کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل برسند.

همانطور که انتظار می رفت، بایرن بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 6، چیزی نمانده بود که روی ارسال آلابا، مولر با ضربه سر دروازه را باز کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از آن بازی متعادل تر شد و بشیکتاش هم که کمی پیش کشیده بود، توانست یک موقعیت روی دروازه بایرن ایجاد کند اما تالیسکا موفق به گلزنی نشد.

 

در حالی که بایرنی ها سخت به دنبال زدن گل اول بودند، اخراج ویدا در دقیقه 16، شرایط را برای این تیم آسان تر کرد. اشتباه هاچینسون باعث شد تا لواندوفسکی صاحب موقعیت شود و ویدا برای اینکه مانع از گلزنی ستاره لهستانی شود، او را سرنگون کرد و داور هم مدافع کروات بشیکتاش را اخراج کرد.

 

بایرنی ها از این برتری استفاده کردند و فشار زیادی روی دروازه بشیکتاش وارد کردند اما موقعیت های این تیم یکی پس از دیگری از دست می رفت تا اینکه سرانجام در دقیقه 43، قفل دروازه بشیکتاش باز شد. روی حرکت خوب کومان و با دخالت آلابا، توپ در مقابل دروازه به مولر رسید و او هم با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.

 

فشار حملات بایرن در دقایق پایانی هم ادامه داشت و چیزی نمانده بود که در همان نیمه اول به گل برسند اما حضور به موقع په په، دروازه بشیکتاش را نجات داد و نیمه اول با یک گل به سود بایرن به پایان رسید.


 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم

دیدیه دروگبا (2) و فرانک لمپارد برای چلسی در این مسابقه گلزنی کردند و دو گل لیورپول نیز توسط فرناندو تورس و رایان بابل به ثمر رسید.

دانلود (46.8MB)

دیگر خبرها

  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم