Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۵-۰ بشیکتاش را شکست داد و صعودش به مرحله بعد را تا اندازه زیادی قطعی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های بایرن مونیخ و بشیکتاش در بازی های لیگ قهرمانان اروپا ۱ اسفند ۹۶ که این بازی با برتری ۵-۰ بایرن مونیخ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار شاگردان یوپ هاینکس کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت توانستند مقابل حریف ترک که ۷۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد، به یک پیروزی پرگل برسند.

همانطور که انتظار می رفت، بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۶، چیزی نمانده بود که روی ارسال آلابا، مولر با ضربه سر دروازه را باز کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از آن بازی متعادل تر شد و بشیکتاش هم که کمی پیش کشیده بود، توانست یک موقعیت روی دروازه بایرن ایجاد کند اما تالیسکا موفق به گلزنی نشد.

در حالی که بایرنی ها سخت به دنبال زدن گل اول بودند، اخراج ویدا در دقیقه ۱۶، شرایط را برای این تیم آسان تر کرد. اشتباه هاچینسون باعث شد تا لواندوفسکی صاحب موقعیت شود و ویدا برای اینکه مانع از گلزنی ستاره لهستانی شود، او را سرنگون کرد و داور هم مدافع کروات بشیکتاش را اخراج کرد.

بایرنی ها از این برتری استفاده کردند و فشار زیادی روی دروازه بشیکتاش وارد کردند اما موقعیت های این تیم یکی پس از دیگری از دست می رفت تا اینکه سرانجام در دقیقه ۴۳، قفل دروازه بشیکتاش باز شد. روی حرکت خوب کومان و با دخالت آلابا، توپ در مقابل دروازه به مولر رسید و او هم با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.

فشار حملات بایرن در دقایق پایانی هم ادامه داشت و چیزی نمانده بود که در همان نیمه اول به گل برسند اما حضور به موقع په په، دروازه بشیکتاش را نجات داد و نیمه اول با یک گل به سود بایرن به پایان رسید.

نیمه دوم را بایرن هجومی تر آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسیدند. روی یک حرکت تمرین شده، توپ در نهایت با پاس رو به عقب لواندوفسکی در مقابل دروازه به کومان رسید و او هم با یک بغل پای دقیق، کار را تمام کرد.

برتری بایرنی ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم کاملا بر بازی مسلط بودند تا اینکه در دقیقه ۶۶، به گل سوم رسیدند. روی ارسال بی نقص جاشوا کیمیچ بود که توماس مولر با یک والی تماشایی توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد.

چهار دقیقه بعد مولر می توانست هت تریکش در این دیدار را کامل کند اما ضربه سر به شکل خطرناکی از بالای دروازه بشیکتاش به بیرون رفت.

اما فشار حملات بایرن سرانجام در دقیقهه ۷۹ به گل چهارم منجر شد. یک شوت محکم از هوملس از پشت محوطه جریمه، با دفع ناقص دروازه بان بشیکتاش همراه شد و توپ برگشتی را لواندوفسکی تبدیل به گل کرد.

اما این هم پایان کار نبود و بایرن مونیخ در دقیقه ۸۸ توانستند به گل پنجم برسند. روی پاس در عرض دقیقه توماس به دهانه دروازه، لواندوفسکی به راحتی دروازه بشیکتاش را باز کرد تا صعود بایرن به مرحله بعد، تقریبا در همین دیدار رفت قطعی شود. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با برتری ۵-۰ بایرن به پایان رسید.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و العین در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

روبن نوس در دقیقه چهار و از روی نقطه پنالتی و سالم الدوساری در دقیقه ۵۱ گل‌های الهلال را به‌ثمر رساندند؛ تک گل تیم العین را هم اریک در دقیقه ۱۲ رقم زد.

تیم الهلال علی‌رغم پیروزی دو بر یک در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در بازی رفت اما با شکست ۲-۴ و در مجموع ۴-۵ باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

خلاصه‌بازی الهلال و العین کد خبر 747371

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم