Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسین راسخی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این جشنواره از چهارم تا هفتم اسفند ماه با عنوان یادبود شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده شهید شاخص دانشجو در 6 بخش اصلی شامل هنرهای تجسمی، نمایشی، ادبی، آوایی، فیلم و طراحی و دوخت لباس ایرانی - اسلامی، 20 رشته و 60 موضوع برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: از مجموع اثرهای ارایه شده به دبیرخانه جشنواره رویش در یزد یکهزار و 528 اثر در بخش تجسمی، 300 اثر هنری ادبی، 150 اثر فیلم، 30 اثر از هنرهای آوایی، 25 اثر طراحی و دوخت لباس ایرانی - اسلامی و 17 اثر نمایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی و هنری رویش 25 دی ماه به پایان رسید.
مسئول بسیج دانشجویی استان هدف اصلی جشنواره رویش را شناسایی و جهت دهی فعالیت های ادبی و هنری دانشجویان عنوان کرد و گفت: همزمان با برگزاری این جشنواره کارگاه های آموزشی در حوزه های مختلف ادبی و هنری برای شرکت کنندگان و علاقه مندان برپا می شود.
راسخی اظهار امیدواری کرد: این جشنواره به جذب استعدادهای هنری و ادبی دانشجویی و نیروهای در تراز انقلاب منجر شود.
سیدجواد امامی میبدی مسئول بسیج رسانه استان یزد و مشاور جشنواره رویش در یزد نیز در این نشست اهمیت توجه به ادبیات و هنر را یادآور شد و گفت: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی برای شناسایی استعدادهای دانشجویان هنرمند است.
سال گذشته 800 اثر از 300 دانشجو به دومین جشنواره رویش ارسال شده بود.
استان یزد دارای 100 هزار دانشجو و 60 مرکز آموزش عالی است.
این استان 130 شهید دانشجو دارد.
7532/ 2047 خبرنگار: سعید صادقی مقدم ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
irnayazdd@
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت