Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، دکتر فرزاد رحمانی اذعان داشت : ساعت ۲:۵۰ دقیقه بامداد امروز یکشنبه یک دستگاه اتوبوس در آزاد پیامبر اعظم (ص) در چهل کیلومتری بستان آباد به هشترود واژگون شده که موجب کشته و زخمی شدن سرنشینان شد. وی افزود: ۲۴مصدوم حادثه توسط هفت دستگاه آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی یادآور شد: اتوبوس آمبولانس اورژانس از تبریز جهت انتقال مصدومان به تبریز عازم بستان آباد شده است. به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی استان آذربایجان شرقی، وضعیت ۵ نفر از مصدومین وخیم اعلام شده است که به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شده اند . دکتر رحمانی اضافه کرد: ۱۰ نفر به بیمارستان هشترود منتقل شده بودند که ۲ نفر آن ها به دلیل وخامت حال مصدومان به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند و از ۱۳ نفر مصدوم که در بستان آباد بودند ۱۰ نفر به بیمارستان سینا تبریز و ۳ نفر به بیمارستان امام رضا منتقل شدند . وی خاطرنشان شد: در حال حاضر ۵ نفر در بیمارستان امام رضا و ۱۰ نفر در بیمارستان سینا و مابقی در هشترود بستری هستند. سرهنگ جواد نامداران، رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی نیز  گفت: علت حادثه تخطی از سرعت مطمئنه و لغزندگی جاده بوده که به منتها علیه چپ واژگون شده است. وی ادامه داد: دلیل واژگونی اتوبوس خوی – تهران را ۵۰ درصد به علت عدم توانایی راننده و ۵۰ درصد شرکت سازنده اتوبوس اسکانیا اعلام کرد. سرهنگ جواد نامداران، گفت: این اتوبوس ۲۸ سرنشین داشته است که ۴ نفر کشته و ۲۴ نفر مصدوم شده اند و خود راننده نیز آسیب دیده است.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید