Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس جمهور آمريکا صدور دستوري از وزارت دادگستري اين کشور خواست تا مقرراتي براي ممنوعيت تجهيزات سلاح مرگبار وضع کند.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا براي ممنوعيت برخي تجهيزات تسليحاتي به وزارت دادگستري اين کشور دستور داد تا مقرراتي را وضع کند.
اين ممنوعيت شامل تجهيزاتي مي شود که سلاح هاي معمولي و نيمه اتوماتيک را به اسلحه هاي مرگباري تبديل مي کند که قادر به شليک صدها گلوله در دقيقه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حوادث و کشتاري مانند لاس وگاس و فلوريدا از جمله مواردي است که با استفاده از اين سلاح هاي مرگبار چندين تن کشته شده اند.
در حالي که نزديک به 5 ماه از حادثه لاس وگاس مي گذرد، ترامپ گفت که اين ممنوعيت را پس از آن امضا کرد که تحقيقاتي به دستور او براي مشخص کردن وضعيت قانوني چنين تجهيزاتي انجام شده است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، چنگیز نیازی گفت: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد، یک متخلف زیست محیطی را قبل از هر گونه اقدام به شکار دستگیر و از وی یک قبضه اسلحه شکاری تک لول غیر مجاز به همراه ١٨ عدد فشنگ و سایر ادوات شکار را کشف و ضبط کردند.

وی اظهارداشت: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل پرونده قضایی، متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد از دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری ترسناک از سیل مرگبار برزیل
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • فاشیسم با یک سلاح جدید بازگشته است: نظریه توطئه!
  • لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره