Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@07:26:02 GMT

مقامات کره شمالی دیدار با مایک پنس را لغو کردند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۳۱۰۸

مقامات کره شمالی دیدار با مایک پنس را لغو کردند

دفتر معاون رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که مقامات کره شمالی دیدارهای برنامه ریزی شده با مایک پنس در طول افتتاحیه مسابقات المپیک زمستانی در کره جنوبی را لغو کردند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، دفتر مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که کره شمالی دیدار برنامه ریزی شده میان مقامات این کشور با وی که قرار بود در طول مسابقات المپیک زمستانی در کره جنوبی برگزار شود را لغو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این گزارش، پنس قرار بود با کیم یو جونگ خواهر رهبر کره شمالی و کیم یونگ نام رئیس پریزیدیوم این کشور در سئول دیدار کند.

دفتر پنس در بیانیه خود مدعی شده است که مقامات کره شمالی فقط قصد داشتند با گرفتن عکسهای زیبا در طول افتتاحیه المپیک بر جنایات خود سرپوش بگذارند و احتمالا برای دیدارهای خود صادق نبودند.

پس از ماهها تنش در روابط میان کره جنوبی و کره شمالی، پیونگ یانگ با اعزام هیاتی بلند پایه به سئول برای افتتاحیه مسابقات المپیک زمستانی به دنبال تنش زدایی و بهبود روابط در شبه جزیره کره گام برداشت.

خواهر رهبر کره شمالی و رئیس پرزیدیوم این کشور در این سفر با رئیس جمهور کره جنوبی و دیگر مقامات این کشور دیدار و رایزنی کردند.

هیات کره شمالی همچنین از  رئیس جمهور کره جنوبی برای سفر به پیونگ یانگ و دیدار با کیم جونگ اون دعوت به عمل آورد.

پیونگ یانگ همواره اقدامات خصمانه آمریکا و رزمایشهای این کشور در منطقه را از دلایل عمده تشدید در شبه جزیره کره میداند.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، عصر پنجشنبه ( ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن(ع) حاضر شد و در جمع مردم سخنرانی کرد.

دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • عکس/ دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • گزارش|سفر رئیسی به پاکستان؛ تثبیت سیاست همسایگی
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی