Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاري شين هوا، نيروهاي مسلح آلمان به رغم وعده هاي نوسازي و اصلاحات تجهيزاتي ازسوي مقامات ارشد نظامي اين کشور اما همچنان از « شرايط نامناسب» رنج مي برند.

هانس پيتر بارتلز، کميسر نيروهاي مسلح پارلمان فدرال آلمان در گزارش سالانه خود از کمبود شديد امکانات و نيروي انساني در سالهاي اخير اين کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي با قدرداني از اقدامات اورزولا ون در لاين ، وزير دفاع آلمان در سال 2015 افزود، با تصميم گيري و صدور بيانيه مشکلي برطرف نمي شود و بهبودي نيز حاصل نخواهد شد.

گزارش ها حاکي است، سلاح هاي قديمي و فرسوده و از سوي ديگر کمبود 21هزار افسر جز و کل از مشکلات بزرگ نيروهاي مسلح اين کشور به شمار مي رود.­

وي به منظور بهبود اوضاع و تقويت بنيه نظامي خواستار اجراي چند عمليات تمريني و رزمي شد تا در اين روند بتوان تجهيزات و امکانات شخصي و نظامي مورد نياز شامل دوربين هاي ديد در شب، تاکي واکي و چکمه را تامين کرد.

از سوي ديگر، ولکر ويکر از مقامات ارشد بازرسي نيروهاي مسلح ارتش آلمان گزارش مربوط به وجود معضلات و مشکلات مالي و نيروي انساني نظاميان اين کشور را رد کرد و از نقش نيروهاي نظامي اين کشور در راستاي اجراي تعهدات بين المللي قدرداني کرد.

مجله اشپيگل در گزارشي از نگراني هاي مقامات وزارت دفاع آلمان در باره تاثير نارسائي ها و مشکلات مالي و کاهش روحيه نظاميان اين کشور خبر داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌های اصابت موشک‌ها و پهپادهای ایران به مناطق اشغالی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی با مصوبه شورای عالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از ساعاتی قبل حملات گسترده و بی‌سابقه پهپادی و موشکی خود به سرزمین‌های اشغالی را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد.

این حملات در پاسخ به حمله چند روز قبل جنگنده‌های ارتش کودک‌کش صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفته است که به شهادت سردار زاهدی فرمانده مستشاران سپاه در سوریه و لبنان و جمعی از همرزمانش انجامید.

در این گزارش، تصاویری از حضور پهپادها و موشکهای ایرانی بر فراز سرزمین های اشغالی و اصابت آنها به مناطق مختلف را می‌بینید.

در این تصاویر، موشک‌ها و پهپادها که در حجم انبوه شلیک شدند، از سامانه‌های پدافند هوایی اسرائیل و متحدانش عبور کرده و به اهداف خود اصابت کردند.

پدافندهای کمکی آمریکا، فرانسه، انگلیس و اردن نیز نتوانست مانع اصابت این موشک‌ها شوند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به تعدی دشمنان «پاسخی طوفانی» می‌دهیم
  • سرلشکر موسوی: به تعدی دشمنان «پاسخی طوفانی» می‌دهیم
  • نیروهای مسلح به هرگونه تعدی دشمنان پاسخی طوفانی خواهند داد
  • اذعان فرمانده نیروهای مسلح اوکراین درباره وضعیت «دشوار» میدان نبرد
  • «وعده صادق» نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی، پاسخی کوبنده است
  • وعده صادق نیروهای مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • وعده صادق نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی، پاسخی کوبنده است
  • روسیه: اوکراین بیش از هزار و ۲۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • اسرائیل خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل شد
  • فیلم‌های اصابت موشک‌ها و پهپادهای ایران به مناطق اشغالی