Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: شاید اکنون که جاسوسان در حوزه محیط زیست دستگیر شده اند آقایان می خواهند بگویند جمعی از فعالان محیط زیستی در این پرواز سقوط کرده اند.

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره علت سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، اظهار داشت: باتوجه به اینکه گزارشات مکتوب و مستنداتی از مسئولین ذی‌ربط در اختیار نداریم نمی توانیم پیشاپیش درباره ابعاد مختلف این حادثه پیش‌داوری و قضاوت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لازمه ارائه تحلیل درست درباره این مسئله وجود مستندات و مستدلات کافی است، افزود: قطعاً مکالمات خلبان و خدمه هواپیما درباره علت مشکل پیش آمده در جعبه سیاه هواپیما وجود دارد اما صعب العبور بودن مکان این حادثه اجازه دسترسی به اطلاعات اولیه به مسئولان را تا این لحظه نداده است.

نقوی حسینی در پاسخ به این سوال که ادعای محدرضا تابش رئیس فراکسیون محیط زیست مبنی بر حضور جمعی از فعالان محیط زیستی در هواپیمای ATR را چگونه ارزیابی می کنید، تصریح کرد: اگرچه اسامی مسافران این پرواز اعلام شده اما بنده هنوز هویت این افراد را آنالیز نکرده ام.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با تاکید براینکه امروز همه ملت ایران محیط زیستی هستند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم هدف از طرح چنین مسائلی چیست؟ شاید اکنون که جاسوسان در حوزه محیط زیست دستگیر شده اند آقایان می‌خواهند بگویند جمعی از فعالان محیط زیستی در این پرواز سقوط کرده اند. نمی دانم چه نسبتی در این موضوعات وجود دارد!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و این افراد در رشد تولید در خط مقدم قرار دارند.
حیدری افزود: صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و از همین‌رو دولت برنامه‌هایی برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی دارد.
وی با بیان اینکه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت یکی ار محور‌های اصلی سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: ما شاهد انگیزه بالا و تلاش فعالان در عرصه تولید هستیم و باید برای رفاه کارگران تلاش شود.
استاندار گفت: دولت رفع مشکلات کارگران را در دستور کار قرار داده و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است و امید است با این اقدامات انگیزه مضاعفی برای فعالان این عرصه ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • دودی که از سیانور خطرناک تر است
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب