Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی کهکشانی‌ها به دنبال پیدا کردن جایگزین مناسب برای ستاره برزیلی خود می‌گردد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مارسلو که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم زیدان محسوب می‌شود در بازی برابر بتیس با مصدومیت نسبتا شدیدی مواجه شد. موضوعی که ممکن است او را چند هفته از میادین دور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به در پیش بودن بازی حساس برگشت برابر PSG آن هم در پاریس، زیدان به مسئولان کادر پزشکی تیمش دستور داده تا برنامه درمانی ویژه‌ای برای او تهیه کنند تا او برای بازی برگشت آماده شود.

البته سرمربی کهکشانی‌ها در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای جایگزینی مارسلو است تا در صورت نرسیدن این بازیکن با مشکلی مواجه نشود.

زیدان در حال بررسی گزینه‌های مختلف است تا ببیند چه کاری می‌تواند در غیاب مارسلو انجام دهد.

در همین راستا شنیده می‌شود سرمربی رئال در صورتی که نتواند جایگزین مناسبی را برای مدافع برزیلی خود انتخاب کند با سه دفاع میانی بازی می‌کند و به نوعی تغییر تاکتیک خواهد داد. اتفاقی که با توجه به نتیجه بازی رفت دور از ذهن به نظر می‌رسد.

البته ناچو که امسال در اکثر بازی‌ها در غیاب واران زوج راموس در خط دفاعی بوده، محتمل‌ترین گزینه برای جایگزینی مارسلو است البته بازی در پست غیر تخصصی شاید به دغدغه زیدان تبدیل شود.

اگر این اتفاق رخ دهد رئال مادرید بر خلاف بازی‌های قبلی برای حملاتش از سمت چپ و قسمتی که دنی کارواخال در آن بازی می‌کند، برنامه ریزی خواهد کرد.

این در حالی است که طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی، تئو هرناندز 20 ساله دیگر گزینه زیدان برای دفاع راست است و سرمربی رئال در حال امتحان او در این پست است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏

به گزارش "ورزش سه"، سردرگمی و مشکلات بایرن مونیخ برای پیدا ‏کردن جانشینی برای سرمربی فعلی‌‌اش توماس توخل که در پایان ‏فصل جدا خواهد شد، همچنان ادامه دارد. ‏

بعد از مطرح شدن چندین گزینه مطرح به عنوان سرمربی فصل آینده ‏بایرن در نهایت همه گزارش‌ها از آلمان نشان می‌دهد باواریایی‌ها به ‏این نتیجه رسیده‌اند که رالف رانگینک را به عنوان سرمربی موقت به ‏خدمت بگیرند. اما حالا حتی همین گزینه هم دور از دسترس به نظر ‏می‌رسد. ‏

روزنامه اتریشی سالزبورگر ناخریشتن امروز در گزارشی مدعی شد ‏رانگنیک در روزهای اخیر تغییر موضع داده و حاضر نیست پیشنهاد ‏بایرن را بپذیرد. این روزنامه می‌گوید رانگنیک تنها در صورتی به مونیخ ‏برود که مدیران باشگاه به او  تضمین بدهند حرف اول را در نقل و ‏انتقالات و انتخاب اعضای کادر فنی خواهد داشت. ‏

این روزنامه در عین حال خاطرنشان کرد که فدراسیون فوتبال اتریش ‏هم به هیچ وجه حاضر نیست او را بعد از یورو 2024 به راحتی از ‏دست بدهد و به رانگنیک اعلام کرده تنها در صورتی که بایرن مبلغ ‏قابل توجهی به عنوان غرامت پرداخت کند اجازه جدایی به او خواهد ‏داد. رالف رانگنیک در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را بر عهده ‏دارد. ‏

بعد از اعلام خبر جدایی توخل توسط خود او ابتدا نام ژابی آلونسو به ‏عنوان گزینه اول بایرن مطرح بود ولی ژابی اعلام کرد فصل آینده در ‏تیمش لورکوزن می‌ماند. بایرن سپس به سراغ یولیان ناگلزمان رفت ‏ولی او هم با تیم ملی آلمان قراردادی جدید امضا کرد تا در نهایت ‏مونیخی‌ها به سراغ گزینه آلترناتیوشان یعنی رانگنیک بروند. ‏

دیگر خبرها

  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم