Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس تلویزیون و سینما درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر در بالیوود مشغول انتخاب نهایی لوکیشن ها هستیم و همچنین طراحی و سفارش دوخت لباس های بازیگران را انجام می دهیم. امیدواریم این کارها هرچه سریعتر به پایان برسند تا پس از آن فیلمبرداری آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه «دختر شیطان» نام دارد و بدلیل وجود صحنه های تخیلی، انتخاب فضاها و لباس ها ویژگی خاصی دارد. البته نور پردازی و جلوه‌های ویژه کامپیوتری کمک زیادی به فضاها سازی‌ها خواهند کرد.

میرفخرایی اظهار داشت: پروژه بعدی من در الجزایر است که پس از آماده سازی کارها در هند برای فیلم سینمایی «دختر شیطان»،  برای ساخت فیلم تاریخی «احمد بای» درباره استقلال الجزایر مستقیما به این کشور خواهم رفت. زمان اتفاق فیلم حدود صد سال پیش است. لباس های فرانسوی ها و عثمانی ها طراحی شده و دوخت لباس  بازیگران اصلی آنها بزودی آغاز می شود.

وی ادامه داد: دو جنگ مهم در فیلم اتفاق می افتد که حدود ۵۰۰ هنرور و ۵۰ بازیگر اصلی دارد. برای این فیلم دکورها و فضاسازی و لباس های مختلفی اعم از عربی، عثمانی، فرانسوی و الجزایری آماده می شود.

میرفخرایی عنوان کرد: این اثر روایتگر زندگی یکی از آزادیخواهان الجزایر است و با توجه به سنگین بودن پروژه، امیدوارم  طبق برنامه ریزی انجام شده سر وقت کلید بخورد.

این طراح صحنه و لباس اذعان داشت: باعث خوشحالی است که صنعت سینمای ایران   رشد کرده و برای کارهای سنگین از هنرمندان سینمای ما دعوت به کار می کنند. امیدوارم صنعت سینما و روابط حرفه ای در آن نیز در کشور خودمان به همین اندازه جدی گرفته شود و ضوابط جای روابط را بگیرد.

میرفخرایی در بخش پایانی صحبت های خود خاطرنشان کرد: فرهنگ ما به دو کشور هند و الجزایر بسیار نزدیک است و  به راحتی می توان با آنها کارهای مشارکتی کرده و صنعت سینما را بارور کرد. اگر درهای سینمای ما بیشتر برای کارهای مشارکتی باز شود، خلاقیت بیشتری در کارها به وجود می آید.

 

انتهای پیام/

 

نظر میرفخرایی درباره ساخت فیلمهای سینمایی مشارکتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست‌های علمی و تخصصی با موضوع «سواد بصری در مد و لباس» فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار می‌شود.

در این‌نشست مریم مونسی استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا (س) حضور دارند و به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

نشست «سواد بصری در مد و لباس» فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ برگزار و به صورت مجازی از طریق این پیوند پخش می‌شود.

کد خبر 6093817 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • لباس خواننده چینی باعث مرگش شد
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • خاطرات مهندس جعفر شریف امامی از کار در راه آهن
  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • خشکه مقدس هایی که تیرهای کمان شیطان هستند؛ خوارج امروز کیستند؟ (فیلم)