Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بنایی نماینده گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف ضمن محکوم کردن اقدامات خرابکارانه تعدادی دراویش در خیابان پاسداران تهران گفت: دشمنان و عناصر ضد انقلاب در ایام فاطمیه با سوء استفاده از تعدادی عوامل فریب خورده، در یک خیابان اغتشاش ایجاد کردند که متاسفانه چند نفر از نیروهای زحمتکش انتظامی و بسیج به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه این افراد را نباید گنابادی خطاب کرد، افزود: مردم گناباد، مردمی فهیم، صبور، انقلابی، مدافع نظام و ارزشهای انقلاب، پیرو امام راحل و مطیع ولایت و مقام معظم رهبری هستند و به رغم برخی مشکلات همچون بیکاری، مشکلات اقتصادی و معیشتی پای نظام ایستاده اند.

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه گناباد را باید با شخصیت ها و چهره هایی همچون علامه محمدتقی بهلول گنادی، شهید کامیاب، شهید شوریده و دیگر شهدا و بزرگان این شهر شناخت و معرفی کرد، گفت: مقام معظم رهبری درباره علامه بهلول گفتند که وی از شگفتی های روزگار ما بود. همچنین شهید کامیاب از مبارزان انقلاب اسلامی و همراه مقام معظم رهبری بودند.

بنایی با اشاره به وجود 12 هزار دانشجو در گناباد، تاکید کرد: گناباد را باید با مجاهدتها و رشادتهای جوانان و چهره های علمی آن شناخت.

وی افزود: از روز دوشنبه که تعدادی افراد در خیابان پاسداران اغتشاش ایجاد کردند، مردم گناباد از جمله خانواده های شهدا، جوانان، کارگران، کارمندان و مسئولین و مقامات شهر با اینجانب تماس گرفته و اعلام کردند که نباید این اغتشاشگران را گنابادی معرفی کنند.

نماینده گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی افزود: اقشار مختلف مردم گناباد تصمیم دارند تا امروز چهارشنبه از این حرکات مذبوحانه اعلام برائت کنند.

بنایی با اشاره به وجود برخی فرقه ها در گناباد گفت: مردم شهرستان گناباد با هر تفکر و عقیده ای در چارچوب قوانین به به بیان عقاید خود می پردازند و از هرگونه خشونت و اغتشاش مبرا هستند.

وی افزود: در طول 40 سال گذشته ما در شهرستان گناباد هیچ مشکلی نداشتیم و مردم ما با عزت و احترام با یکدیگر رفتار می کنند.

نماینده گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی بضمن بیان تسلیت خود و مردم شهرستان گناباد به خانواده های شهدای حادثه روز دوشنبه تهران، از مسئولین اطلاعاتی و امنیتی خواست تا به این موضوع رسیدگی کنند.

بنایی ضمن تقدیر و تشکر از رسانه ها و خبرنگاران جهت اطلاع رسانی در این زمینه، از آنها خواست تا دقت نظر را داشته و مردم گناباد را با سابقه انقلابی و مبارزاتی بدانند و تعداد محدود اغتشاشگر را بعوان گنابادی معرفی نکنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباس کعبی عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: جنس انقلاب اسلامی رشد و شکوفایی و تحقق کرامت انسان است؛ رشد عقلانیت ایمان، اخلاق و آداب، عدالت و آزادی، پیشرفت و عزت، وحدت و همدلی و همچنین برادری در واقع خدمت به انسان‌ها است که همه اینها در مجموع باعث کرامت انسان می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: انسان ذاتاً کریم است اما کرامت اکتسابی در پرتوی حرکت جمعی انسان‌ها محقق می‌شود.

وی با تبریک فرارسیدن روز معلم بیان کرد: شهید مطهری با همه آثار گران بهای خود طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی بر پایه شکل‌گیری جمهوری اسلامی است و درسی که از این شهید می‌توانیم بگیریم، یک درس ایثار است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوب است که در سالگرد ارتحال شهید مطهری و روز معلم در سطوح گوناگون جامعه برای تحقق این کرامت، نهضت بازخوانی اندیشه شهید مطهری را هم داشته باشیم.

کد خبر 6091316

دیگر خبرها

  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد