Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی چمران در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: شورای پنجم تازه در اول راه خود است و آن کار صحیح و درستی نیست.در واقع مسئولیت و نظارت بر شهر تهران کار سخت و دشواری است و افراد وارد شده در شورا تازه کار بوده و تنها کاری که تا امروز از این عزیزان مشاهده کرده ام صحبت ، جلسه ، تذکر و انتقاد بوده است .

وی گفت : نمی توان در این زمان کوتاه و با این نوع فعالیت، عملکرد شورای پنجم را مورد ارزیابی قرار داد و به اعتقاد من حداقل باید یکسال از فعالیت شورای جدید بگذرد تا بتوان عملکرد آن ها را مورد ارزیابی و تحلیل قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سابق شورای شهر تهران افزود :نحوه ورود و میزان کاری که در شورای چهارم اجرا می شد در شورای پنجم به کلی تغییر کرده است.


مهدی چمران با اشاره به طرح جدید ترافیک گفت : اجرای این طرح فقط برای کاستن از آلاینده های هوا و کاهش ترافیک است.اینکه براساس نظر و عقیده شخصی بخواهیم درباره درست یا غلط بودن این طرح صحبت کنیم کار نادرست و اشتباهی است فقط باید به این نکته توجه کنبیم که نباید هدف از اجرای طرح در آمدزایی باشد.

وی تصریح کرد :برای اجرای طرح جدید ترافیک باید یک پیوست مطالعاتی علمی وجود داشته باشد تا معایب و مزایای اجرای این طرح معلوم شود ما در شورای چهارم درخواست پیوست دادیم که در آخر این طرح در شورا مطرح نشد و مورد تایید قرار نگرفت .

رییس سابق شورای شهر تهران گفت: در شورای پنجم دوباره این موضوع مطرح شد که ایراداتی براین طرح وارد شده است که باید ایرادات این طرح اصلاح شود بنابر این بجز فرمانداری ،این طرح باید در شورای عالی ترافیک کشور رفته و طی جلسه ای که در وزارت کشور که به ریاست وزیر کشور و تعدادی از معاونان وزرا به همراه رییس راهنمایی و رانندگی برگزار می شود درباره این طرح تصمیم نهایی بگیرند و نرخ آن در شورا تصویب شود.

این در حالی است که چندی پیش محسن پیرهادی عضو سابق شورای شهر تهران درباره طرح جدید ترافیک گفت :مسئولان امروز شهری به عواقب کار آگاه نیستند، به هنگام تصویب و پیاده سازی این طرح ، حجم زیادی از خودروها به سمت مرکز شهر می آیند و میزان آلایندگی هوا افزایش می یابد و بعضی از کارشناسان معتقدند پس از اجرای این طرح در شهر ، پس از یکی دو روز تهران از لحاظ ترافیک قفل می شود.


برای مطالب بیشتر اینجا را بخوانید.



خبرنگار:حسین طالبی

706

رئیس سابق شورای شهر تهران مهدی چمران طرح جدید ترافیک وزارت کشور رئیس راهنمایی و رانندگی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز پنجم عمار یاسر به میدان سپاه می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: ادامه فاز پنجم عمار یاسر تا میدان سپاه در دستور کار شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ است.

عباس حلوایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: پروژه فاز پنجم عمار یاسر یک پروژه بسیار خاص و ویژه است که تملک آن ۵۰ سال به طول انجامید.

وی با اشاره به اینکه تکمیل تونل غدیر معطل تملک این پروژه مانده بود، افزود: طی دو سال گذشته تملک‌ها به پایان رسید و مسیر همسطح باز شد و ما توانستیم اجرای شمع‌ها، سقف و تابلیه تونل را آغاز کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اجرای ۸۰۰ متر از پروژه از تقاطع خیابان انقلاب و خیابان معلم به سمت خیابان بیگدلی به صورت تابلیه، خاطرنشان کرد: در سال گذشته این قسمت به انضمام یک رمپ خروجی به سمت خیابان انقلاب تکمیل شد.

حلوایی‌زاده اضافه کرد: سطح صفر پروژه که ۷۷۰ متر تونل از انتهای رمپ تونل تا خیابان شهید فاطمی است با دو محور تندرو و کندرو تکمیل شد.

وی ادامه داد: انجام زیرسازی و روسازی، تأمین شبکه برق و روشنایی و به صورت همزمان جا به جایی تأسیسات که در یک بافت قدیمی هم قرار داشت، از جمله بخش‌های اجرای این پروژه بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تاکید کرد: تلاش کردیم تا فاز به فاز و با هماهنگی شرکت‌های زیرساخت بدون انجام خلل در خدمت‌رسانی به مردم این جابه‌جایی صورت گیرد.

حلوایی‌زاده با اشاره به اینکه در فصل سرما و گرما و در شرایط برفی و بارانی این پروژه تعطیل نشد گفت: توانستیم از آغازین روز سال جدید این پروژه را در اختیار شهروندان قرار دهیم و ادامه مسیر تا میدان سپاه برای سال ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 745186

دیگر خبرها

  • فاز پنجم عمار یاسر به میدان سپاه می‌رسد
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • تقسیم شورای شهر تهران به موافقین و منتقدین زاکانی
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • تاکید رئیس شورا براقدام جهادی درخصوص واردات واگن های مترو
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • اصفهان در جذب مسافر نوروزی پنجم شد
  • طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی
  • ◄ تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو