Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: سفیر کشور فرانسه به همراه رایزن فرهنگی این کشور از نمایشگاه دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر دیدن کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از ستاد خبری جشنواره تجسمی فجر، "فرانسوا سنمو" سفیر کشور فرانسه در ایران و جمال اوبشو رایزن فرهنگی این کشور از نمایشگاه دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"فرانسوا سنمو" در جریان این بازدید هنر ایران را هنری پیش رو دانست و گفت:در این نمایشگاه آثار قابل توجهی وجود دارد که از لحاظ کیفیت هنری قابل تامل است.


هم چنین در ادامه بازدید ها ،خانم "آن بورلُن "رایزن فرهنگی کشور بلژیک ،"محمد علی دامغانی " رئیس فرهنگستان هنر نیز با حضور در موسسه فرهنگی و هنری صبا نمایشگاه دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر را تماشا کرد. 


قرار است برخی مقامات فرهنگی و دیپلماتیک کشورهای ژاپن ، هلند و آلمان نیز طی روزهای آینده از این نمایشگاه بازدید کنند.


لازم به یادآوری است اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر روز جمعه 4 اسفند ساعت 18در تالار وحدت برگزار می شود.
 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد

سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد: حضور کشور هند در نمایشگاه کتاب تهران منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیش از این براساس مذاکراتی که مسئولان فرهنگی ایران با مسئولان فرهنگی کشور هندوستان داشتند، این کشور به عنوان مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شده بود، این در حالی است که در نتیجه صدور بیانیه‌ای در کشور هند، شهروندان این کشور امکان فعالیت و سفر به ایران ندارند.

در نتیجه این تغییرات علی رمضانی سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 748436

دیگر خبرها

  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار می‌کند
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد