Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان از محل بیمه شخص ثالث به دیه محکومان معسر با اولویت زنان را به تصویب رساندند.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) و در جریان بررسی بخش‌های هزینه‌ای لایحه بودجه، جزء ۱ بند الف تبصره ۱۱ را به تصویب رساندند که براساس آن به‌منظور تأمین کسری اعتبارات دیه محکومان معسر با اولویت زنان معسر و مواردی که پرداخت خسارات برعهده بیت‌المال یا دولت باشد، وزیر دادگستری مجاز است با تصویب هیأت نظارت صندوق تأمین خسارت‌های بدنی حداکثر تا سه هزار و پانصد میلیارد (۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال از منابع درآمد سالانه موضوع بندهای (ث) و (ج) ماده (۲۴) قانون Law بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث Accidents ناشی از وسایل نقلیه مصوب ۲۰/ ۲/ ۱۳۹۵ را از محل اعتبارات ردیف ۲- ۱۱۰۰۰۰ جدول شماره (۷) این قانون دریافت و هزینه کند.

به موجب این مصوبه مدیرعامل صندوق مزبور مکلف است با اعلام وزیر دادگستری، مبلغ یادشده را به‌نسبت در مقاطع سه‌ماهه در اختیار وزارت دادگستری قرار دهد.

براین اساس وزارت دادگستری مکلف است گزارش عملکرد این بند را هر سه ماه یکبار به کمیسیون‌های برنامه و بودجه و محاسبات، اقتصادی و اجتماعی مجلس ارائه کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار بیمار خاص مشمول حمایت های بیمه سلامت ایلام هستند

نورالدین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح روز بیماری‌های خاص از افزایش بودجه اختصاصی به صندوق بیماران خاص، صعب العلاج و نادر در سال ۱۴۰۳ از ۷ هزار میلیارد تومان به مبلغ ۹ هزار میلیارد تومان خبر داد.

وی اظهار داشت: ۱۰ هزار بیمار خاص و صعب العلاج در استان ایلام مشمول حمایت این صندوق و اداره کل بیمه سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با بیان اینکه بار مراجعه بیماران خاص در ایلام به مراکز درمانی ۶۱ هزار بار بوده است، گفت: از ابتدای آغاز طرح تاکنون بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان بابت حمایت از بیماران خاص توسط بیمه سلامت پرداخت شده است.

رحیمی افزود: ۱۰۷ بیماری خاص مشمول حمایت‌های این صندوق هستند.

کد خبر 6100083

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار بیمار خاص ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند
  • ۸۰ درصد بیمه شدگان سلامت همدان رایگان زیر پوشش هستند
  • ۱۰ هزار بیمار خاص مشمول حمایت های بیمه سلامت ایلام هستند
  • هزینه بیمه ماشین در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • تصویب یک طرح پژوهشی با موضوع محرک‌های توسعه تکافل در کشور در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه
  • اختصاص ۹هزار میلیارد برای حمایت از بیماران صعب‌العلاج
  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده