Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، احمد بیگدلی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس خطاب به علی لاریجانی گفت: بودجه را به بخش خصوصی واگذار کنید زیرا  نمایندگان برای تصویب بودجه کاره ای نیستند و به مفعول بالاجبار تبدیل شده ایم.

وی افزود: وقتی پیشنهادات ما را قبول نمی‌کنید و قرار است دخالت نکنیم، پس ما چه کاره هستیم و فقط می گویید عبور کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیگدلی اضافه کرد: ما می خواهیم مشکلات و مسائل و درد ورنج مردم را بودجه بگنجانیم و بحث منافع شخصی خودمان مطرح نیست.

وی همچنین از عدم برگزاری جلسه علنی مجلس در نوبت بعدازظهر دوشنبه نیز انتقاد کرد و گفت که جلسه بعدازظهر دوشنبه خود به خود تعطیل شده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: اگر از جایی دلخور هستید آن را به موضوع دیگری مزبوط نکنید. ما روز دوشنبه چهار ساعت جلسه علنی داشتیم و اینکه در نوبت بعدازظهر تشکیل جلسه نداده ایم خلاف آیین نامه نبوده است.

وی اضافه کرد: جنابعالی پیشنهاد دادید نمایندگان رای دادند و تصویب شد. بنابراین قدر و منزلت خود را پایین نیاورید طبق آیین نامه اگر گزارش کمیسیون رای نیاورد، پیشنهادات نمایندگان مطرح می‌شود و ما باید در جریان بررسی بودجه آیین نامه را رعایت کنیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه

مرادی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد با عبور سامانه بارشی و افزایش پایداری جو آسمان استان از امروز پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده عمدتا صاف تا کمی ابری گاهی به خصوص در ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. 
او ادامه داد: بررسی آخرین خروجی الگو‌های پیش بینی حاکی از ورود سامانه بارشی جدید از روز سه شنبه به کشور است که در صورت عدم تغییر در الگوی پیش‌بینی‌ها از روز چهارشنبه استان مرکزی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد
  • آسمان ابری در آدینه استان
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد