Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ حجت‌الاسلام رئوف سید نژاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه خرساان شمالی افزود: بیش از ۲۳۰ اثر از ۱۸ استان به جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری در استان با موضوع متن ادبی ارسال شد.

وی گفت:۱۱۰ اثر شعر، ۴۹ اثر داستان کوتاه، ۲۳ اثر داستانک، ۱۴ اثر خاطره و ۳۴ اثر متن ادبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رئوف سید نژاد اظهار کرد: وقف و قرآن، وقف و توسعه آموزش عالی، وقف با رویکرد هنر دینی، وقف و اقتصاد مقاومتی، وقف و سلامت و وقف و حوزه های علمیه از محورهای این جشنواره است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: اختتامیه جشنواره وقف چشمه همیشه جاری، ششم اسفندماه جاری ساعت 9 صبح در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور بجنورد با حضور مسئولان، دانشگاهیان، اعضای انجمن‌ های ادبی و علاقه ‌مندان به حوزه شعر و ادب و اصحاب وقف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ

برگزاری اختتامیه جشنواره وقف در خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، این جشنواره در دو بخش شعر فصیح و شعر شعبی به بهترین شاعر در هر بخش دو میلیون دینار عراقی و دیپلم افتخار اهدا می کند و همچنین در هر دو بخش به دو نفر به ترتیب مبلغ 700 هزار و 500 هزار دینار عراقی اهدا می کند.

بنابر اعلام دبیرخانه اشعار ارسالی به این جشنواره را داورانی از عراق، عمان، سوریه، لبنان، فلسطین و ایران این جشنواره را داوری خواهند کرد.

دبیرخانه این جشنواره همچنین تصاویر بخش عکس خود را به شرح زیر منتشر کرده و از متقاضیان شرکت در این بخش خواسته است که با انتخاب هر کدام از عکس های زیر برای آنها شعری سروده و به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

علاقمندان به مشارکت در این جشنواره و مسابقه می توانند آثار خود را تا 20 ماه مبارک رمضان به آدرس ایمیل daftaresher.h@gmali.com ارسال نمایند.

متن کامل فراخوان نیز در لینک زیر قابل مشاهده است:  https://zil.ink/tofanalgawafi

دیگر خبرها

  • افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق
  • ثبت سه اثر تاریخی منطقه ۵ در فهرست ثبت آثار ملی/ برگزاری چهار جشنواره در سال جاری
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی سمنان
  • جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی استان سمنان+ فیلم
  • جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی سمنان
  • جاری شدن سیلاب در ۴ شهرستان خراسان شمالی/محور چمن بید به جنگل گلستان باز شد
  • رشد ۵۴ درصدی بارش ها در سال آبی جاری