Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ «سید هادی بهادری»، عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا در خصوص نشست مشترک کمیسیون عمران با وزیر راه و شهرسازی در مورد علل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج گفت: در این جلسه گزارشی از سوی شرکت هواپیمایی آسمان و همچنین وزارت راه و شهرسازی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: مسئولین مربوطه منتظر باز شدن جعبه سیاه هستند تا پس از بررسی، بتوانند علت سانحه را بیان کنند.

بهادری با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی و همچنین شرکت آسمان علت سانحه را شرایط بد آب و هوایی می دانند، افزود: آنها اظهار داشتند با توجه به سوابق خلبان هواپیما که در کار خود ماهر بوده و همچنین عدم نقص فنی هواپیما تا به این لحظه علت سانحه را  شرایط جوی بد می دانند.

نماینده مردم ارومیه مجلس ادامه داد: بنا به گفته مسئولین مربوطه هواپیما نقص فنی نداشته و همچنین بازرسی های لازم از این هواپیما به عمل آمده بود.

خبرنگار: طالب زاده

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ (F-۱۶) نیروی هوایی آمریکا که ظاهرا نوعی زباله شیمیایی را با خود حمل می‌کرد، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در ایالت نیومکزیکو سقوط کرد.

رسانه‌های روسی گزارش دادند که فرماندهی پایگاه هوایی هالومان اعلام کرد خلبان توانسته خارج شود و در حال دریافت مراقبت‌های پزشکی است.

مقامات از ساکنان محلی خواستند به دلیل احتمال نشت مواد شیمیایی خطرناک از هواپیما به محیط اطراف، به محل حادثه نزدیک نشوند.

این سومین مورد از سقوط یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در شش ماه اخیر است. یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در دسامبر گذشته و هواپیمای جنگنده دیگری نیز در ژانویه طی یک عملیات آموزشی در سواحل کره‌جنوبی سقوط کردند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901663

دیگر خبرها

  • سوخت گیری هوایی یک هواپیما با بالگرد (فیلم)
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود