Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:36:58 GMT

اولویت اشتغال کارخانه سیمان دشتی نیروهای بومی باشد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۴۹۰۴

اولویت اشتغال کارخانه سیمان دشتی نیروهای بومی باشد

دشتی- فرماندار دشتی گفت: با توجه به نرخ بالای بیکاری در منطقه ضرورت دارد اولویت اصلی اشتغال در کارخانه سیمان مند دشتی نیروهای بومی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری صبح چهارشنبه در نشست با مدیرعامل کارخانه سیمان مند دشتی اظهار داشت: ایجاد فضای کسب و کار برای جوانان و جذب سرمایه گذار در شهرستان یکی از برنامه‌های اصلی به شمار می‌رود و این موضوع همواره در جلسات مختلف به آن تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه کارخانه سیمان مند دشتی در آستانه افتتاح است انتظار داریم برای جذب نیروهای مورد نظر از افراد بومی استفاده شود تا برخی از مشکلات شهرستان در زمینه اشتغال مرتفع گردد.

نادری ادامه داد: از هم اکنون رشته های مورد نیاز کارخانه اعلام تا دوره های متناسب با آن در مرکز آموزش فنی و حرفه ای برگزار شود.

وی بیان کرد: تعریض محور خورموج- لاور شرقی به عنوان راه دسترسی به کارخانه نیز با تلاش های صورت گرفته نیز مجددا فعال شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن از ورود این صندوق به بازار خرید سیمان از طریق بورس در آینده نزدیک خبر داد، گفت: در ادامه حمایت‌های این صندوق از سازندگان مسکن، پس از اجرایی شدن خرید فولاد در سال گذشته، امسال خرید سیمان به منظور تزریق به پروژه‌های مسکن کشور در برنامه صندوق ملی مسکن قرار دارد.

رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن کاهش قیمت مصالح برای سازندگان با حذف واسطه‌ها و افزایش سرعت پیشرفت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن را دستاوردهای مهم ورود این صندوق به عرصه خرید مصالح ساختمان سازی عنوان کرد و افزود: علاوه بر این با خریدهایی که به صورت عمده با حجم بالا و به صورت نقد از طریق بورس صورت می‌گیرد، از تولیدکنندگان داخلی مصالح ساختمانی هم حمایت می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: فولادهای خریداری شده در سال گذشته توسط این صندوق به زودی به پروژه‌های مسکن در نقاط مختلف کشور تزریق خواهد شد. بر اساس مصوبه هیئت امنای صندوق ملی مسکن در اجرای تبصره‌های ۱ و ۲ ماده ۱۳ قانون جهش تولید مسکن به این صندوق اجازه داده شده تا نسبت به خرید سیمان و فولاد از طریق بورس کالا یا سایر طرق مصوب در شورای‌عالی مسکن اقدام کند.

کد خبر 6090244 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام