Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ياسوج- ايرنا- رئيس مرکز حوادث و فوريت‌هاي پزشکي کهگيلويه و بويراحمد گفت: 16 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس همراه با 36 تکنسين اورژانس 115 روز چهارشنبه به سي سخت اعزام شدند.

جلال پوران فرد در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين تعداد آمبولانس در صورت نياز و کمبود آمبولانس کار حمل پيکرها و حوادث احتمالي و پشتيباني و استقرار را در مسير مواصلاتي به سي سخت انجام مي‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: هم اينک 6 آمبولانس از پايگاه‌هاي استان در شبکه بهداشت سي سخت براي امداد رساني از حوادث احتمالي مستقر بوده هستند.
رئيس مرکز حوادث و فوريت‌هاي پزشکي کهگيلويه و بويراحمد بيان کرد: همچنين هشت آمبولانس از آمبولانس‌هاي پشتيباني در محل قرارگاه دامنه کوه گل براي انتقال پيکرهاي جانباختگان مستقر شده‌اند.
وي عنوان کرد: هم اينک 2 آمبولانس براي پوشش جاده‌هاي مواصلاتي به سي سخت مستقر هستند.
پوران فرد تصريح کرد: اورژانس 115 کهگيلويه و بويراحمد آمادگي کامل براي استفاده هر چه بيشتر از ظرفيت‌ها و توان خود براي انجام اقدامات بيشتر را داراست.
جست‌وجو براي يافتن جانباختگان اين سانحه هوايي پس از سقوط هواپيما آغاز شده بود.
پرواز شماره 3704 هواپيمايي آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازي ساعت 8 صبح روز يکشنبه تهران را به مقصد ياسوج ترک ولي در نزديکي سميرم اصفهان سقوط کرد.
اين هواپيما از نوع اي تي آر 72 پس از 55 دقيقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج مي‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط اين هواپيما در منطقه کوهستاني پادناي سميرم اعلام و لاشه اين هواپيما بعد از 48 ساعت جست و جو در کوه‌هاي نقل در مرز بين شهرستان‌هاي سميرم از توابع اصفهان و دنا در کهگيلويه و بويراحمد پيدا شد.
9868/7535/6110
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم