Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@10:15:45 GMT

تصادف شدید شبانه کامیون‌ها در تهران +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۵۰۱۹

تصادف شدید شبانه کامیون‌ها در تهران +تصاویر

 به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم،  سلاعت ۳:۲۹ بامداد دیروز حادثه تصادف در بزرگراه شهید یاسینی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۹ و نجات ایستگاه ۶۰ را به محل حادثه اعزام کرد.
سعید فراهانی؛ افسر آماده منطقه ۶ عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه کامیون ایسوزو حین حرکت در بزرگراه یاسینی به علت نامعلومی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون ایویکو در حال حرکت، برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل تصادف ضمن قطع برق خودرو‌ها و انجام کمک‌های اولیه به سرنشینان کامیونت ایسوزو، آن‌ها را با رعایت نکات ایمنی از داخل اتاقک آن خارج کردند.

فراهانی خاطرنشان کرد: در این عملیات به دلیل مصدومیت شدید و محبوس شدن راننده پنجاه ساله کامیونت ایسوزو، نیرو‌های آتش‌نشانی در حضور عوامل اورژانس عملیات رهاسازی با تجهیزات هیدرولیکی را انجام داده و پس از بریدن قسمت‌هایی از اتاقک این کامیونت سرانجام، راننده را با احتیاط از اتاقک درهم پیچیده خودرو خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس دادند.



وی تصریح کرد: دراین حادثه سه سرنشین دیگر کامیونت ایسوزو شامل سه مرد ۱۶، ۱۸ و ۳۲ ساله از ناحیه دست و صورت دچار مصدومیت شدند که آن‌ها نیز برای انجام معاینات و درمان لازم به امدادگران اورژانس سپرده شدند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان در پایان عملیات، علاوه بر ایمن‌سازی صحنه تصادف و جلوگیری از نشت گازوییل کامیون‌های خسارت دیده، به منظور پیشگیری از تصادفات بعدی، هر دو کامیون را به حاشیه بزرگراه انتقال دادند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر کحالی شهردار ناحیه یک در خصوص اجرای این عملیات در بزرگراه شهید باقری گفت: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در محدوده ناحیه یک تا بزرگراه رسالت به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع و ۹۳۲ تن آسفالت در حال اجرا می‌باشد.

به گفته کحالی نظارت مستمر بر کیفیت آسفالت معابر، جلوگیری از فرسودگی و تخریب معابر ترددی وسایل نقلیه و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان از جمله موارد مهم در دستور کار عوامل خدوم ناحیه بوده و هم زمان با اجرای این پروژه نیز در سطح محلات ناحیه بنا به درخواست شهروندان و کارشناسی‌های صورت گرفته لکه‌گیری معابر فرعی، بازسازی و آسفالت‌ریزی نیز انجام شده است.

براساس این گزارش عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه در بزرگراه شهید باقری از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد در حال انجام است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در طی دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد