Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@01:32:55 GMT

افزایش ۱۲ درصدی کشف مواد مخدر در شهرستان ایجرود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۵۱۳۷

افزایش ۱۲ درصدی کشف مواد مخدر در شهرستان ایجرود

اسماعیل بیات روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: بیش از 26 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان کشف شده است.
بیات گفت: سال گذشته در همین مدت، نزدیک به 23 کیلوگرم مواد مخدر کشف و در این موضوع بیش از 300 نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی با بیان اینکه آموزش پیشگیری از وقوع جرم و اعتیاد از ارکان اصلی کاهش جرایم اجتماعی است، تاکید کرد: در ایجرود امسال 26 دوره آموزشی درباره اعتیاد و مسائل مشابه آن برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ایجرود خاطرنشان کرد: با اینکه بعد از انقلاب اسلامی اقدامات مناسبی در مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته است، اما نباید به این اقدامات قانع بود.
بیات گفت: اصلاح نگرش ها و تغییر برخی رویکردها در موضوع مهمی مانند اعتیاد، باعث تسریع در کاهش اعتیاد در جامعه خواهد شد.
به گزارش ایرنا، طبق آمار اعلام شده امسال 459 هزار نفر از زنجانی ها در حوزه اجتماعی از جمله مبارزه با مواد مخدر آموزش دیده اند.
استان زنجان مقام دوم سلامت اجتماعی کشور را دارد.
بیشترین زندانیان ندامتگاه های استان را محکومانی با جرم مواد مخدر یا مرتبط با آن تشکیل داده اند.
3216/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور گفت: در راستای برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی جهرم هنگام گشت‌زنی در جاده ها به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان این که پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل