Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@17:05:09 GMT

زرگر در رشت برای دربی کنکور می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۱۵۳۱۰

زرگر در رشت برای دربی کنکور می‌دهد

رکنا: روز جمعه قضاوت بازی سپیدرود و سایپا می تواند یکی از دشوارترین داوری های لیگ هفدهم باشد.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه در حالی آغاز می شود که در ساعت 16 یک مسابقه جذاب و مهم در برگزار می شود. سپیدرود قعر نشین در رشت میزبان سایپا است. اما این دیدار بیشتر از اینکه بازی سپیدرود و سایپا باشد جدال علی کریمی و علی دایی مربیان سرشناس دو تیم است و همین کار قضاوت Judgmentحسین زرگر داور این مسابقه را دشوار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او باید بازی دو ستاره بزرگ فوتبال ایران که اصلا رابطه خوبی با هم ندارند و افرادی احساسی و پرهیجان و حتی عصبی هستند را قضاوت کند.
حسین زرگر یکی از داورانی است که بیشترین قضاوت را در لیگ برتر امسال تا این هفته داشته است و برخی او را کاندیدای قضاوت در دربی می دانند. شاید بازی سپیدرود و سایپا بتواند آزمون ورودی زرگر به دربی هم باشد و اگر او از قضاوت این بازی دشوار، سربلند بیرون بیاید پس شایستگی و توان داوری در دربی را هم خواهد داشت.
زرگر در این فصل البته یک بار چالش بزرگی با علی دایی در بازی با پارس جنوبی داشته است. در این بازی و در دقیقه 3+90 حسین زرگر یک پنالتی برای پارس جم گرفت و این خشم دایی را به همراه داشت. دایی در پایان آن بازی به زرگر گفت که اگر در گرفتن پنالتی اشتباه کرده باشد باید قضاوت را کنار بگذارد و در غیراینصورت او فوتبال را کنار خواهد گذاشت. اتفاقی که البته رخ نداد و هردو در کارهایشان باقی ماندند و جمعه باردیگر باید رودرروی هم قرار بگیرند. بازی دو تیم سپیدرود و سایپا روز جمعه در ورزشگاه سردارجنگل برگزار می شود و قضاوت این بازی به عهده حسین زرگر با کمک های حسن ظهیری و اسد حاج محمدی است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در خانه تاتنهام موفق شد دربی ‏شمال لندن را با پیروزی 3-2 به پایان برساند تا همچنان یکی از ‏اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد. ‏

کای هاورتز آلمانی در این بازی برای تیم میکل آرتتا درخشان ظاهر ‏شد. او که گل سوم آرسنال را به ثمر رسانده بود، در پایان مسابقه کری ‏خواندن برای حریف بازنده دربی را فراموش نکرد و دقایقی بعد از ‏سوت پایانی پست جالبی منتشر کرد که به یکی از ترندهای اخیر در ‏شبکه‌های اجتماعی برمی‌گردد. ‏

اخیرا بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با کار گذاشتن تصویر ‏خود روی یکی از خواننده‌های مشهور به نام ‏Lil Yachty‏ در یکی از ‏کنسرت‌های او این خواننده را به ترند تبدیل کرده‌اند.‏

کای هاورتز هم در شبکه اجتماعی ایکس تصویر خود را به همین ‏شکل منتشر کرده و نوشت: حس و حال الان. روشی جذاب برای ‏نشان دادن میزان خوشحالی هاورتز از پیروزی مقابل حریف ‏همشهری.

هاورتز چند هفته‌ای است که عملکردی به مراتب بهتر از شروع فصل ‏دارد. او دو دو بازی اخیر آرسنال سه گل زده و یک پاس گل داده و در ‏هفته‌های حساس پایانی به ستاره تاثیرگذار توپچی‌ها تبدیل شده ‏است. ‏

دیگر خبرها

  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • ببینید | خلاصه بازی ملوان ۲ - سایپا ۱
  • ۶۲۷۱ داوطلب اسلامشهری در نوبت اول کنکور شرکت کردند